Με το Q3, η Audi «κατεβαίνει» κατηγορία στα SUV και έρχεται απευθείας αντιμέτωπη με την BMW X1, η οποία αποτελεί και τον βασικό του αντίπαλο. To μοντέρνο του στιλ και ο ελκυστικός του σχεδιασμός, το κάνουν να δείχνει πιο «φρέσκο» από το μεγαλύτερο Q5, ενώ με μήκος 4.385 χλστ. δε διαφέρει από ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ, προς όφελος της ευελιξίας. Το Q3 διατίθεται αποκλειστικά με 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με τους TFSI να αποδίδουν 170 και 211 ίππους και τους TDI 140 και 177 ίππους, ενώ 2κίνητο είναι μόνο το 2.0 TDI 140 PS. Το autogreeknews δοκιμάζει την αρχική έκδοση βενζίνης που κοστίζει από 31.900 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας.
‘Aρτιο ποιοτικά εσωτερικό με καλούς χώρους
Στον θάλαμο των επιβατών του Q3 το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η υψηλή ποιότητα τόσο των υλικών όσο και της συναρμογής και του φινιρίσματος που είναι αντάξια του ονόματος της Audi και του premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μαλακά σε υφή υλικά υπάρχουν στο ταμπλό και στις πόρτες, η συναρμογή είναι γεροδεμένη και ολόκληρη η καμπίνα αποπνέει στιβαρότητα και πολυτέλεια. Σχεδιαστικά διακρίνεται για τις πολλές απαλές καμπύλες επιφάνειες και τη μινιμάλ αισθητική που γνωρίσαμε αρχικά στο Α1, ενώ παράλληλα ο οδηγός κάθεται ψηλά και σωστά και όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σωστά τοποθετημένα. Από πλευράς χώρων, στο πίσω τμήμα της καμπίνας του Q3 θα μετακινηθούν με άνεση 2 ενήλικοι επιβάτες και για αποσκευές υπάρχουν 460 λίτρα.
Με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά
Το Audi Q3 2.0 TFSI quattro 170 PS κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη του οδηγού του, συνδυάζοντας με ισορροπημένο τρόπο το πολύ καλό «πάτημα» με την άνεση. Η ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς του αναρτήσεις με τις αυξημένες διαδρομές αμβλύνουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα φροντίζουν να κρατούν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε λογικά επίπεδα. Εκεί η τετρακίνηση quattro λειτουργεί αποτελεσματικά και άμεσα αυξάνοντας σημαντικά τα περιθώρια πρόσφυσης. Στις ευθείες η σταθερότητά του είναι υποδειγματική, χωρίς ο οδηγός και οι επιβάτες να αντιλαμβάνονται την πραγματικές γρήγορες ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει χωρίς δυσκολία. Επιπλέον το Q3 εκτός από το ότι είναι ευέλικτο παρουσιάζεται και ευχάριστο στην οδήγηση, όπου το τιμόνι είναι σαφές και ακριβές αλλά διατηρεί μια ελαφριά αίσθηση, όπως άλλωστε συμβαίνει στα περισσότερα μοντέλα της Audi.
Επιτυχημένο «ταίριασμα» του κινητήρα
Ο αρχικός TFSI κινητήρας των 2.0 λτ. με απόδοση 170 ίππων και 280 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ. ταιριάζει κατάλληλα στο βάρος (1.510 κιλά) και στον χαρακτήρα του Q3. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις ανά πάσα στιγμή ζητηθεί από τον οδηγό του, ενώ ταυτόχρονα είναι ελαστικός και διαθέτει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Ο χαμηλός θόρυβος που παράγει συμβαδίζει με το πολυτελές ύφος του ύφος του Q3, ενώ η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα εφόσον ο οδηγός εκμεταλλευτεί τη διαθέσιμη ροπή.
(+): Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, σχεδίαση
(-): Απουσία κινητήρων κάτω από τα 2.0 λτ.