Νέα μικρο-μεσαία «κούρσα» VW Lavida Pro

  • new vw lavida pro 05
  • new vw lavida pro 06
  • new vw lavida pro 04
  • new vw lavida pro
  • new vw lavida pro 02
  • new vw lavida pro 03
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro-05.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro-06.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro-04.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro-02.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/new-vw-lavida-pro-03.jpg

VW παρουσίασε το ανανεωμένο Lavida Pro για την κινεζική αγορά, με περισσότερα στοιχεία πολυτελείας και τεχνολογικά χαρακτηριστικά, ιδίως στην καμπίνα των επιβατών, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη επιλογή σε όσους αναζητούν μικρομεσαίο οικογενειακό σεντάν. Και μπορεί εδώ να μας προκαλεί έκπληξη, αλλά στην Κίνα οι «κούρσες» έχουν ακόμα μεγάλη πέραση.

Το νέο Lavida υιοθετεί πιο δυναμικό και επιθετικό προφίλ από πριν, δανειζόμενο αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο Lamando. Το Lavida Pro μπορεί να βασίζεται στο Jetta και να κατατάσσεται ως μικρομεσαίο, ωστόσο οι διαστάσεις του περισσότερο μεσαίο θυμίζουν. Το μήκος ξεπερνά τα 4,7 μέτρα (4.720 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο οριοθετείται στα 2.688 χλστ., το πλάτος στα 1.806 χλστ. και το ύψος στα 1.482 χλστ. Εξίσου μπόλικο και σε βάρος, σταματώντας τη ζυγαριά στα 1.580 κιλά! Η καμπίνα των επιβατών χαρακτηρίζεται από τους τεράστιους χώρους, αλλά και τις διπλές οθόνες στις πλούσιες εκδόσεις (10,25 ίντσες ο πίνακας οργάνων, 12,9 ιντσών το σύστημα πολυμέσων) και τα σπορ καθίσματα στις πιο σπορτίβ.

Την κίνηση του Lavida Pro αναλαμβάνει δυο κινητήρεςς, σε συνεργασία είτε 6άρι κλασικό αυτόματο είτε με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η βασική έκδοση παίρνει ζωή μέσω του γνωστού και μη εξαιρετέου EA211 1.5 TSI, σε απόδοση 110 ίππων και ζεύξη με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Η κορυφαία εκδοχή του νέου Lavida Pro φτάνει στα 160 άλογα, πάντα χάρη στον 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, και το 7άρι DSG στη μετάδοση. Επιδόσεις δεν ανακοινώνει η SAIC VW, σε αντίθεση με τις τιμές. Στην Κίνα, λοιπόν, το νέο Lavida Pro ξεκινά από τις 120.900 και φτάνει ως τις 145.900 γουάν (14.666 – 17.698 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store