Τα pick-up οχήματα ή «αγροτικά» όπως συνηθίζεται να λέγονται, έχουν μειωθεί σε σημαντικό βαθμό τα τελευταία χρόνια ως προς τη διαθεσιμότητα των μοντέλων. Ονόματα με ισχυρή και μακρόχρονη παράδοση έχουν σταματήσει εδώ και χρόνια να πωλούνται στην Ευρώπη (π.χ. Nissan Navara και Mitsubishi L200). Οι επαγγελματίες που τα θέλουν για το χωράφι, τις κτηνοτροφικές δουλειές, τεχνικές εταιρείες και κάθε λογής δραστηριότητες που τους εξυπηρετούν τέτοια αμάξια, έχουν να επιλέξουν μεταξύ των Ford Ranger, Isuzu D-Max, KGM Musso Grand, Toyota Hilux και VW Amarok. Ανάμεσα σε αυτά επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τα τρία φθηνότερα 4κίνητα, τα οποία μάλιστα πωλούνται σε παραπλήσιες αρχικές τιμές, όμως παρουσιάζουν διαφορές και στους τύπους των αμαξωμάτων τους.
KMG Musso Grand Pro

Το νέο KGM Musso Grand δεν είναι άγνωστο στην Ελλάδα, αφού παλαιότερα πωλούνταν ως SsangYong Actyon Sports. Το καινούργιο Νοτιοκορεατικό pickup διατίθεται αποκλειστικά με διπλοκάμπινο αμάξωμα, τετρακίνηση και πετρελαιοκινητήρα 2.2 λτ. Με τιμή εκκίνησης το ποσό των 36.490 ευρώ (38.490 ευρώ χωρίς την προσφορά), αποτελεί το φθηνότερο διπλοκάμπινο pickup στην Ελλάδα. Το ελαφρύ ημιφορτηγό έχει μήκος 5.405 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος 1.855 χλστ. και μεταξόνιο 3.210 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 220 χλστ. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος diesel των 2.2 λτ. με τη μέγιστη ισχύ των 202 ίππων και 400 Nm στις 1.400-2.800 σ.α.λ. (441 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. με το αυτόματο σασμάν). Με το χειροκίνητο κιβώτιο η KGM ανακοινώνει τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση από 8,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 227 γρ./χλμ. Η κίνηση περιλαμβάνει τις επιλογές 2H, 4H και 4L, συν μπλοκέ διαφορικό. Η τιμή των 36.490 ευρώ αφορά το Musso Grand 2.2D 202PS M/T 4WD Pro με εξοπλισμό που περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού TFT 12,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων 12,3 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, φώτα ομίχλης, αισθητήρα φωτός και βροχής, λασπωτήρες κ.λπ.
Isuzu D-Max

Από τους παλαιότερους «παίκτες» στα pick-up είναι και το Isuzu D-Max, το οποίο στην έκδοση Single Cab 4×4 πωλείται από 36.950 ευρώ, ενώ το ίδιο με την επιμηκυμένη καμπίνα ξεκινά από τις 40.150 ευρώ και τη διπλή καμπίνα από 41.950 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του βασικού D-Max Utility ανήκουν 7 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, αισθητήρας βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ραδιόφωνο με Bluetooth. Το Isuzu D-Max τροφοδοτείται με τον κινητήρα πετρελαίου των 1.9 λτ., ισχύος 163 ίππων και με ροπή 360 Nm στις 2.000-2.500 σ.α.λ. Η μεικτή κατανάλωση είναι 8,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 231 γρ./χλμ., επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη σε όλα). Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και με επιλογές High-Low για την τετρακίνηση. Το Isuzu D-Max έχει μήκος 5.280 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.790 χλστ. και μεταξόνιο 3.125 χλστ., ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 240 χλστ.
Toyota Hilux

Με τιμή από 36.560 ευρώ ξεκινά το νέο Toyota Hilux Single Cab Advance 2.8 Diesel 204 hp. Στην γκάμα του δημοφιλούς pickup περιλαμβάνονται όλοι οι τύποι αμαξωμάτων (Single Cab, Extra Cab, Double Cab) και μετάδοσης (6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και αποκλειστικά σε συνδυασμό με 4κίνηση. Στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Advance ανήκουν 7 αερόσακοι αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός και σύστημα πολυμέσων. Ο 4κύλινδρος turbo diesel των 2.755 κ.εκ. αποδίδει 204 άλογα και 420 Nm στις 1.400-3.400 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 9,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 244 γρ./χλμ. CO2. Το 48V Hybrid αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια – μίζα που παρέχει μέγιστη ισχύ έως 16 PS και 65 Nm ροπής, την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και το μετατροπέα DC-DC. Το Hilux έχει μήκος 5.325 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.855 χλστ., μεταξόνιο 3.085 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 227 χλστ.
























































