Οι βελτιωτές λατρεύουν το Suzuki Jimny, αποδεδειγμένα. Όχι μόνο οι off road, που το κάνουν ακόμα πιο «αγρίμι» στα βουνά, με ψηλωμένες αναρτήσεις, άξονες, χωμάτινους τροχούς κλπ. Ο «Τζίμης» έχει τουρμπιστεί, έχει φορέσει κομπρέσορα, έχει γίνει διδυμάκι της Mercedes G-Class, πρακτικά τα έχει βιώσει σχεδόν όλα από πλευράς tuning. Εξάτροχο, όμως, δεν το είχαμε δει. Μέχρι τώρα.
To «τεθωρακισμένο» Suzuki μας έρχεται από την Αγγλία και συγκεκριμένα, την εταιρία Mocho Fabrication. Ένα μικρό συνεργείο στο Μπρόντγουει, που ανέλαβε να κάνει το Jimny υποψήφιο για ίλη στην Αυλώνα. Η μετατροπή φαντάζει απίστευτα δύσκολη, ωστόσο οι Άγγλοι επιστράτευσαν την εφευρητικότητά τους και έφτιαξαν το μοναδικό Jimny 6×4 στον πλανήτη. Καταρχάς, όπως λέει και το όνομά του, δεν είναι εξακίνητο. Η ισχύς εξακολουθεί να μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, αφήνοντας τους έξτρα δύο κομματάκι διακοσμητικούς. Όχι ότι δεν παίζουν τεχνικό ρόλο, το αντίθετο. Πάνω τους βασίζεται η καρότσα, που ήρθε να κουμπώσει στο σημείο όπου κανονικά ολοκληρώνεται το αμάξωμα, δίχως ωστόσο να μοιάζει παράταιρη ή πρόχειρη.
Εκεί που σίγουρα χρειαζόταν περισσότερη δουλειά, ήταν ο κινητήρας. Καμία αναβάθμιση, παρά τον ένα έξτρα άξονα, τους δυο παραπάνω τροχούς και το δεδομένα πολύ υψηλότερο βάρος, σε σχέση με τα 1.095 κιλά του τρίθυρου (1.185 το πεντάθυρο, λογικά και από αυτό βαρύτερο, να υπολογίσουμε 1.200+ κιλά). Ο 1.5 VVTL-i δεν έχει πάρει άλογο πάνω από τα 102 του εργοστασίου, ενώ απαράλλαχτη μένει και η ροπή των 130 Nm. Αμετακίνητο και το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, όπως και το βοηθητικό με τα τρία μπλοκέ του συστήματος τετρακίνησης. Παρόλα αυτά, ο ιδιοκτήτης -που τώρα το πουλάει– προσφέρει για τοποθέτηση ένα turbo kit της Garrett, το οποίο αυξάνει την απόδοση στα 170 άλογα και τα 270 Nm. Οπότε το αγοράζεις και λύνεται από μόνο του το πρόβλημα. Αρκεί να υπάρχουν γύρω στις 55.000 ευρώ (54.417, ή 45.000 λίρες).