Σερί τα τρακαρίσματα με τη νέα BMW M5

Όλοι «έκραξαν» τη BMW για το βάρος της νέας M5, ενώ πολλοί το έκαναν και για τη μετάβασή της στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Όσο κι αν ζυγίζει, όμως, όσους ηλεκτροκινητήρες κι αν έχει, όσο κι αν είναι τετρακίνητη (όπως και η απερχόμενη), δεν παύει να ζητάει «χέρια» για να πάει. Ειδικά από τη στιγμή που είναι -με διαφορά- η ισχυρότερη M5 όλων των εποχών, χάρη στα 727 άλογα του PHEV συστήματος. Δυο οδηγοί, σε διάστημα ενός μήνα όλο κι όλο, δεν έλαβαν υπόψη τα παραπάνω, με τα ανάλογα αποτελέσματα.

Ο πρώτος «τράκος» με G90 σημειώθηκε στις αρχές Νοεμβρίου, όταν μια μαύρη BMW εξετράπη από επαρχιακό δρόμο στη Γερμανία και κατέληξε σε παρακείμενα δέντρα. Για καλή τύχη του οδηγού, αλλά και του αυτοκινήτου, η ταχύτητα δεν ήταν τόσο υψηλή ώστε να προκαλέσει μεγάλες ζημιές. Η πόρτα του οδηγού πλήρωσε «τα σπασμένα», με όλους τους αερόσακους της αριστερής πλευράς και στον οδηγό (απ’ όσο βλέπουμε, μπορεί να ενεργοποιήθηκαν παντού) να ανοίγουν. Πριν λίγες μέρες απέκτησε παρέα στο συνεργείο, αλλά με κάμποσα χιλιόμετρα διαφορά.

Στη γειτονική Ολλανδία σημειώθηκε το δεύτερο τρακάρισμα με καινούργια M5, όπου και πάλι η plug-in V8 twinturbo Βαυαρή βρέθηκε στα δέντρα. Με τα μούτρα αυτή τη φορά και όχι ακριβώς χτυπημένη πάνω σε δέντρα, παρά σε ανάχωμα, αλλά η κατάληξη ίδια: μεταφορά στην πλάτη της οδικής. Η συγκεκριμένη φαίνεται να τη γλίτωσε  πιο φθηνά, καθώς δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Το καπό έχει ανασηκωθεί και λογικά έχει σπάσει ο προφυλακτήρας, οπότε εκ πρώτης όψεως πάλι καλά να λέει ο οδηγός της, που έχασε τον έλεγχο κατά τη διάρκεια test drive. Το κράσπεδο πριν το ανάχωμα, αλλά και η κλίση του δεύτερου όμως, δεν αποκλείεται να έχουν σπάσει πολλά εξαρτήματα από κάτω.

Get it on Google Play Download on the App Store