Το άγνωστο Opel με τις ανέσεις Mercedes S-Class

Τα περισσότερα αυτοκίνητα της Opel παραμένουν δημοφιλή εδώ και πολλά χρόνια, μέσα κυρίως από το Corsa, το Astra και το Insignia, ενώ και τα SUV (Mokka, Crossland, Grandland) έχουν συγκεντρώσει το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Παλαιότερα, η Opel έκανε ένα «πείραμα» θέλοντας να προσφέρει υψηλή πολυτέλεια και ανέσεις της πολυτελούς κατηγορίας, αλλά σε ένα μεσαίο αυτοκίνητο με 5θυρο χάτσμπακ αμάξωμα και όχι σεντάν, όπως συνηθίζεται. Αυτό το ιδιαίτερο μοντέλο ήταν το Opel Signum, το οποίο είχε λανσαριστεί και στην Ελλάδα. Ωστόσο, δεν έφτασε ούτε κατ’ ελάχιστο την εμπορική επιτυχία του Vectra (όχι μόνο στην Ελλάδα), αφού μεταξύ 2004-2008 ταξινομήθηκαν μόλις 47 τέτοια οχήματα.

 

Το Signum παρουσιάστηκε το 2003 και ανανεώθηκε το 2005. Από το εμπρός άκρο του έως τη μέση ήταν το γνωστό και τελευταίο, τρίτης γενιάς Vectra, πριν αντικατασταθεί από το δυναμικό Insignia. Από εκεί και πίσω, ήταν ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο. Το μήκος του 5θυρου χάτσμπακ αμαξώματός του έφτανε τα 4.636 χλστ. και παρά το γεγονός ότι δεν του φαινόταν, ήταν πιο μακρύ από το σεντάν Vectra (4.596 χλστ.). Όμως, το Signum είχε το μακρύ μεταξόνιο των 2.830 χλστ. του Vectra SW (2.700 χλστ. στο σεντάν).

Τα επιπλέον αυτά 13 εκατοστά στο μεταξόνιο λειτουργούσαν προς όφελος των μεγάλων ανέσεων που απολάμβαναν οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Αυτό με την σειρά του δεν ήταν ένα ενιαίο για 3 φιλοξενούμενους, αλλά αποτελούνταν από δύο ξεχωριστές και ανεξάρτητες θέσεις πλήρους ρυθμίσεων (σύστημα FlexSpace). Το μεσαίο τμήμα είχε τη χρήση υποβραχιόνιου, αποθηκευτικού χώρου και βάσης για την τοποθέτηση π.χ. ενός laptop. Πρόσθετα υπήρχαν επιπλέον θήκες στη μεγάλη κονσόλα της οροφής. Η καμπίνα του Signum στο εμπρός τμήμα ήταν ίδια με εκείνη του Vectra και ουσιαστικά τη διαφορά την καταλάβαιναν όσοι κάθονταν στο πίσω τμήμα της καμπίνας. Παρά όμως τη μεγάλη ευρυχωρία που απολάμβαναν οι δύο πίσω φιλοξενούμενοι, το πορτ μπαγκάζ είχε χωρητικότητα μόνο 365 λτ., όσο σχεδόν το πολύ μικρότερο 5θυρο Astra του 2004 (348 λτ.).

Για την κίνηση του Signum υπήρχε μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων βενζίνης και πετρελαίου. Βασικό μοτέρ βενζίνης ήταν το 1.8 λτ. με τους 122 και 140 ίππους, ενώ στην κορυφή βρίσκονταν το 2.8 λτ. V6 Turbo των 250 ίππων. Στους ντίζελ υπήρχε ο 1.9 CDTi με 100, 120 και 150 ίππους και ο ισχυρότερος 3.0 λτ. V6 CDTI των 177 ίππων.

Σήμερα, υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα Opel Signum στη Γερμανία, τα οποία πωλούνται σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές, περίπου μεταξύ 4.000-5.000 ευρώ κατά μέσο όρο.

Get it on Google Play Download on the App Store