Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου έχουν εξαφανιστεί από την κατηγορία των supermini, όταν πριν από μερικά χρόνια βρίσκονταν στο απόγειο της δόξας τους και στην Ελλάδα. Μετά το dieselgate και τη διάδοση του εξηλεκτρισμού και της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης οι εταιρείες σταματούσαν τη διάθεσή τους, ωστόσο κάποιες μάρκες έχουν κρατήσει ντίζελ μοντέλα κυρίως από τα μικρομεσαία SUV και άνω. Ο μοναδικός «επιζών» στα μικρά χάτσμπακ με ντίζελ μηχανικό σύνολο, είναι το Renault Clio 1.5 Blue dCi, ένα αυτοκίνητο που προσφέρεται με γερή έκπτωση και εξασφαλίζει πολύ χαμηλό κόστος σε καύσιμο.
Όλες οι εκδόσεις του Renault Clio διατίθενται με μείωση του ΦΠΑ στο μισό, από 24% στο 12% με το όφελος για τον πελάτη να φτάνει έως τις 3.000 ευρώ στο E-Tech full hybrid 145. Εξαίρεση αποτελεί το εισαγωγικό Clio authentic SCe 65 με έκπτωση 1.000 ευρώ και τιμή από 15.980 ευρώ. Σχετικά με το Clio 1.5 Blue dCi 100 εκκινεί από τις 23.970 ευρώ, όμως με την έκπτωση των 2.150 ευρώ από το ΦΠΑ στο μισό, η τιμή του πέφτει στις 21.820 ευρώ. Πρόσθετα συνοδεύεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 3ετή οδική βοήθεια και δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες, όπως ισχύει για όλη την γκάμα του Clio. Από την πρώτη έκδοση evolution διαθέτει στον εξοπλισμό του αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και air condition.
Στα πολύ βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Clio ανήκει ο απλής τεχνολογίας, αποδοτικός και αξιόπιστος 8βάλβιδος ντίζελ 1.5 Blue dCi, ο οποίος έχει τοποθετηθεί (σε διάφορες εκδόσεις του) σε εκατομμύρια αυτοκίνητα (Renault, Dacia, Nissan και Mercedes-Benz). Στο προσφάτως ανανεωμένο Clio αποδίδει 100 άλογα στις 3.750 σ.α.λ. και ροπή 260 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό διαθέτει πολύ καλή ελαστικότητα και άμεση δύναμη, εξασφαλίζοντας σβέλτες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.) και κυρίως εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα σε 8,7 δλ.). Παράλληλα, το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε συνθήκες ταξιδιού όπου καταναλώνει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. Σε μεικτή διαδρομή καίει 5,4 λτ./100 χλμ. και με μέση πανελλαδική τιμή πετρελαίου στα 1,526 ευρώ/λτ. το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι μόλις 8 ευρώ.
Το Renault Clio διακρίνεται και για την πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. H σταθερότητα που παρουσιάζει στις υψηλές ταχύτητες βρίσκεται σε αξιοσημείωτα επίπεδα, όπως και το πάτημα του στις στροφές, ακόμα και όταν ο οδηγός πιέσει. Ταυτόχρονα το γαλλικό supermini είναι άνετο όταν περνά από τις ανωμαλίες των δρόμων και διατηρεί χαμηλό επίπεδο θορύβου, παρέχοντας την ίδια στιγμή ένα καλόβολο εσωτερικό από πλευράς χώρων για επιβάτες και αποσκευές (366 λτ.). Συν του ότι η ποιότητα στο εσωτερικό του βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία.