Η Ferrari παρουσίασε μια νέα, one-off δημιουργία που ζήτησε ένας εκλεκτός πελάτης, βασιζόμενη στην F8 Spider και δημιουργώντας μια μοναδική, ονειρική, παρουσία από το Μαρανέλο. Το όνομά της; SP-8.
Η SP (βλέπε Special Projects) δεν είναι απλά μια F8 Spider με διαφορετική σχεδίαση. Το «κοστούμι» αποτελείται εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με τη διχρωμία να εντείνει την αιχμηρότητα των γραμμών και να χαρίζει ακόμα πιο ιδιαίτερο οπτικό αποτέλεσμα. Σε αυτό συντελούν τα νέα και φιμέ φωτιστικά σώματα εμπρός, όπως και η ολοκαίνουργια αλουμινένια μάσκα που αποτελεί 100% προϊόν 3D εκτύπωσης. Στο πίσω μέρος συναντάμε τα φανάρια της Roma, αλλά με νέα καλύμματα, ενώ εμφανής είναι και η πιο αεροδυναμική προσέγγιση εκεί. Χαρακτηριστικός ο τεράστιος διαχύτης που ορίζει το κάθετο σχήμα των εξατμίσεων, όπως και το spoiler που σχηματίζεται στο άνω άκρο.
Η SP-8, ωστόσο, δεν δίνει έμφαση μόνο στο φουτουρισμό και την αεροδυναμική. Μια ματιά στις 21άρες ζάντες δείχνει την επιρροή των επιταγών του αέρα, αλλά και εκείνη της ιστορικής κληρονομιάς του Μαρανέλο. Ο μεγάλος ομφαλός, το χρώμα και οι ακμές στις ακτίνες εμπνέονται από τις ζάντες της θρυλικής F40, κατάλληλα προσαρμοσμένα στη σιλουέτα της SP-8.
Σιλουέτα που αφενός μένει ανοιχτή κάθε μέρα-όλη μέρα, καθώς απουσιάζει η οροφή, αφετέρου ξεπερνάει με άνεση τα 320 χλμ./ώρα της F40. Επιδόσεις μπορεί να μην ανακοινώνονται, όπως από τη στιγμή που κάτω από το -επίσης 3D εκτυπωμένο- καπό φωλιάζουν 720 ίπποι και 770 Nm, δεν θα πρέπει να απέχουν από τις αντίστοιχες της F8 Spider. Το 0-100 χλμ./ώρα δεν θα πρέπει να διαρκεί πάνω από 2,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα πάνω από 8,2 δλ., με την τελική να φτάνει στα 340 χλμ./ώρα. H μόνη αλλαγή που αναφέρεται στον 3.9 V8 twinturbo, εντοπίζεται στην καλύτερη ακουστική της νέας εξάτμισης.
Τιμή επίσης δεν ανακοινώνεται, αλλά κατά πάσα βεβαιότητα δεν μιλάμε καν για 1 εκατ. ευρώ. Όλα τα Special Projects του «Cavallino» κυμαίνονται από 1,5-2 εκατ. ευρώ και πάνω.