Το επί σειρά ετών best seller μικρό μοντέλο της Opel, το Corsa είναι δημοφιλές τόσο στην αγορά των καινούργιων (πρώτο σε ταξινομήσεις φέτος στην Ελλάδα), όσο και στα μεταχειρισμένα. Το προγενέστερο Corsa με τον αποδοτικό 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα συμφέρει τώρα αρκετά, αφού πωλούνται δεκάδες τέτοια μοντέλα σε προσιτές τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 9.000-10.000 ευρώ για τα τελευταία facelift Corsa του 2015-2018. Το νέο Corsa έχει σταματήσει να διατίθεται με τον 1.500άρη ντίζελ και πλέον στην γκάμα του περιλαμβάνονται μόνο οι βενζινοκινητήρες των 1.2 λτ. με 75 ίππους (από 20.900 ευρώ) και ο turbo των 100 ίππων (από 21.400 ευρώ). Σίγουρα το νέο Corsa είναι σαφώς καλύτερο, ωστόσο όποιος έχει τα μισά λεφτά θα κοιτάξει προς τα μεταχειρισμένα ντίζελ.
Πληροφοριακά, το Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX 95 PS 5d κόστιζε το 2015 από 15.300 ευρώ στη βασική έκδοση Enjoy, με ESP, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, ράδιο CD κ.λπ. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπήρχε -μεταξύ άλλων- και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών.
Ο 1.3 λτ. πετρελαιοκινητήρας (Multijet της Fiat) με τους 95 ίππους και την αρκετή ροπή των 190 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. εμφάνιζε γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και προσέφερε καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.). Κατά τη λειτουργία του μοτέρ δεν έκαναν την παρουσία τους ιδιαίτεροι κραδασμοί, ενώ και το «κροτάλισμα» ήταν μειωμένης έντασης. Εκεί όμως που θα ευχαριστήσει άπαντες, είναι η χαμηλή κατανάλωση των 5 λτ./100 χλμ., όπως και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (87 γρ./χλμ. CO2).
Το προγενέστερο Opel Corsa facelift του 2015 είχε βελτιωθεί και ως προς την οδική του συμπεριφορά, μέσω των αλλαγών που είχαν γίνει στο υποπλαίσιο στήριξης της εμπρός ανάρτησης και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Έτσι εξασφάλιζε αισθητά καλύτερη άνεση από τις αναρτήσεις και καλύτερη ποιότητα κύλισης από πριν. Επιπλέον, το μικρό Opel παρουσίαζε αρκετά καλή σταθερότητα και ουδέτερη συμπεριφορά σε πιο πιεσμένους ρυθμούς, χωρίς ωστόσο να διακρίνονταν για κάποιο σπορτίφ γνώρισμα. Άλλωστε εστίαζε στην άνεση και την οικονομία καυσίμου.
Σημαντικά αναβαθμισμένο ήταν και το εσωτερικό του Corsa με το τελευταίο facelift, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε ποιότητα μέσω της χρήσης μαλακού υλικού στο ταμπλό και της πιο προσεγμένης συναρμολόγησης. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη, ενώ τα εμπρός καθίσματα είναι κάπως σκληρά και στενά για πιο εύσωμα άτομα. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι επαρκείς για τέσσερα άτομα, ενώ ικανοποιητικό είναι το πορτ μπαγκάζ των 285 λίτρων με τα επίπεδα πλαϊνά τοιχώματα.