Στο άκουσμα του ονόματος «Brabus» έρχονται στο μυαλό εικόνες από πανίσχυρες Mercedes, με 700-800 ή 900 άλογα και παρουσιαστικό τετράτροχου μπράβου. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ είναι συνώνυμο της φίρμας από τη Στουτγκάρδη, όμως πού και πού κάνει τις εξαιρέσεις του. Ό,τι ακριβώς θέλει να ακούει η Porsche.
H Brabus περίλαβε την 911 Turbo S και τη μετέτρεψε στη 900 Rocket R , με τα τυπικά προσόντα των δημιουργιών της: τρομερή εμφάνιση και συγκλονιστική δύναμη. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter, side skirts, σταθερή αεροτομή και διαχύτη, φαρδύτερα πίσω φτερά με μεγαλύτερους αεραγωγούς για την ψύξη του μοτέρ, πολυάκτινες ζάντες Monoblock P Platinum Edition 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω με αεροδυναμικά carbon καλύμματα, αλλά και μια τετράδα από ευμεγέθεις απολήξεις για την εξάτμιση. Το bodykit ονομάζεται Widestar και σύμφωνα με τους Γερμανούς, εξελίχτηκε σε αεροδυναμική σήραγγα με γνώμονα το συνδυασμό χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης (κυρίως) και κάθετης δύναμης.
Κάτω από το (πίσω) καπό συναντάμε τον 3.8 twinturbo εξακύλινδρο boxer, συνοδεία μεγαλύτερων τούρμπο και intercoolers, αναβαθμισμένου συστήματος εξαγωγής και νέου εγκεφάλου. To τελικό αποτέλεσμα αριθμεί 900 ίππους και πάνω από 1.000 Nm ροπής, σηματοδοτώντας αύξηση 250 ίππων και άνω των 150 Nm σε σχέση με την εργοστασιακή 911 Turbo S. Δεδομένης της τεράστιας αύξησης στη δύναμη και την προσοχή των Γερμανών σε όλους τους τομείς, η μείωση του χρόνου για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,2 δλ. δεν εντυπωσιάζει. Αναλογιζόμενοι, όμως, πως η ισχυρότερη 911 είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής όλων των εποχών σε αυτή τη μέτρηση, με 2,7 δλ., τα 2,5 δλ. της Rocket R μπαίνουν υπό διαφορετικό πρίσμα. Τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,2 δλ., ενώ για την προστασία των ελαστικών, η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 340 χλμ./ώρα.
Μόλις 25 Brabus 900 Rocket R θα κατασκευαστούν, δίχως να ανακοινώνεται τιμή.