Ένα από τα τελευταία ατμοσφαιρικά υπεραυτοκίνητα, αλλά και ένα από τα ελάχιστα με V10 κινητήρα, κατεβάζει στροφές σιγά-σιγά και ετοιμάζεται να περάσει στο γκαράζ της Ιστορίας. Η παραγωγή της Lamborghini Huracan ολοκληρώνεται στο τέλος της χρονιάς, δίχως να υπάρχουν πλέον διαθέσιμα αυτοκίνητα.
Η πιο επιτυχημένη Lambo μετά την Urus έχει ξεπουλήσει όλη την εναπομείνασα διαθέσιμη παραγωγή, συνεπώς μέχρι το κλείσιμο του ’23 -όταν και θα ολοκληρωθεί ο κύκλος της- το εργοστάσιο της Sant’Agata έχει ήδη δουλειά για τους αγοραστές. Η τελευταία που εμφανίστηκε ήταν η «χωμάτινη» Sterrato, της οποίας η παραγωγή των 1.499 κομματιών έχει επίσης «φύγει». Σε αντίθεση με τη διαδοχή της Aventador από τη Revuelto, ο συνεχιστής της κληρονομιάς για τη Huracan δεν θα διατηρήσει την υπάρχουσα αρχιτεκτονική του μοτέρ, ούτε καν σε υβριδική μορφή.
Ενώ, δηλαδή, η Revuelto παραμένει V12 -έστω, μαζί με δυο ηλεκτροκινητήρες- η διάδοχος της Huracan πιθανότατα να φοράει τον 4.0 V8 twinturbo της Urus, με τις απαραίτητες βελτιώσεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο διτούρμπινος οκτακύλινδρος θα μπορεί να ξεπερνά τις 7.000 σ.α.λ. στη νέα βασική κεντρομήχανη Lambo, η οποία συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να ενστερνιστεί plug-in υβριδική τεχνολογία. Ίδιες αναφορές ακολουθούν και τη δεύτερη γενιά του ιταλικού υπερ-SUV, τοποθετώντας το στην περιοχή των 800 ίππων από πλευράς ισχύος. Κάτι που ισχύει και για το νέο supercar των «ταύρων», διατηρώντας τη δέουσα απόσταση από το κορυφαίο με τον V12 κινητήρα (1.015 άλογα η Revuelto).
Ο αντικαταστάτης της Huracan θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024, ενώ η νέα Urus θα εμφανιστεί λίγους μήνες νωρίτερα.