Η BMW X5 M είναι ένα από τα ταχύτερα SUV σε εργοστασιακή μορφή, με επιδόσεις που άνετα παραπέμπουν σε supercars 10ετίας. Ειδικά η Competition, που θέλει μόλις 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα. Γιατί να μη γίνει ακόμα πιο τρομοκρατική, όμως; Γιατί να μην βάλει μια κατάμαυρη φορεσιά, ας πούμε, και να φτάσει στα 740 άλογα;
Αυτό έκανε η Manhart, η οποία σε μια από τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις δεν έντυσε την X5 στον κλασικό συνδυασμό μαύρου-χρυσαφί, αλλά επέλεξε ένα total black σύνολο για την MHX5-700. Οι ανθρακονημάτινες αεροδυναμικές προσθήκες δεν θα μπορούσαν να λείπουν, με τη μορφή splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω, ποδιών στο πλάι και αεροτομής στην οροφή. Ούτε τα φουσκώματα στα φτερά, που έρχονται να δέσουν ιδανικά με τα ελατήρια χαμηλώματος της H&R και τις 23άρες ζάντες.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και το μπεζ χρώμα σε καθίσματα-πόρτες-κεντρική κονσόλα, που συνθέτει μια ταιριαστή διχρωμία με το μαύρο του ταμπλό και των ανθρακονημάτινων φιλέτων. Το εξωτικό υλικό δίνει το παρόν, σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, ενώ όλως περιέργως το σήμα της Manhart δεν δεσπόζει στο κέντρο του τιμονιού.
Κάτω από το αεριζόμενο και επίσης ανθρακονημάτινο καπό ο 4.4 V8 twinturbo διαθέτει μετρημένες, αλλά στοχευμένες μετατροπές. Ο εγκέφαλος MHtronik συνδυάζεται με νέα εξάτμιση, για να αυξήσει την ισχύ του διτούρμπινου οχτακύλινδρου κατά 115 άλογα και 150 Nm. Η MHX700 διαθέτει 740 άλογα και 900 Nm ροπής, από 625 ίππους και 750 Nm της X5 M Competition, με τις επιδόσεις να αναμένονται δραστικά καλύτερες. Στοιχεία δεν αποκαλύπτουν οι Γερμανοί, ωστόσο τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 280 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής (με το M Driver’s Pack, 250 χλμ./ώρα κανονικά) θα πρέπει να λογίζονται ως παρελθόν. Τα 300 χλμ./ώρα δεδομένα εμφανίζονται στο ψηφιακό κοντέρ της βελτιωμένης X5, με μια επίδοση της τάξης των 3,5 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση να συνθέτουν άκρως ρεαλιστικό προφίλ.