Η Hyundai διαθέτει πλέον μια διευρυμένη γκάμα από μοντέλα της σειράς N, όπως είναι τα γνωστά σε εμάς i20 N, i30 N, i30 Fastback N και Kona N. Όμως δεν είναι τα μόνα, αφού εκτός Ευρώπης υπάρχουν ακόμα το κουπέ Veloster N και το μεσαίο Elantra N. Το τελευταίο έχει πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση και διαφέρει αισθητά από τις νορμάλ εκδόσεις του.
Εξωτερικά, την αθλητική του εικόνα τονίζουν το πολύ αιχμηρό εμπρός άκρο με την πολύ μεγάλη μάσκα και το σπόιλερ, ενώ πίσω η αεροτομή, ο διαχύτης και οι δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης κεντρίζουν τα βλέμματα. Το μήκους 4.675 χλστ. Elantra N πατάει σε 19άρες ζάντες, πλαισιωμένες με ελαστικά 245/35.
Κάτω από το μυώδες εμπρός καπό του φιλοξενείται ο γνωστός 2λιτρος turbo κινητήρας των 280 ίππων στις 5.500-6.000 σ.α.λ. και με ροπή 392 Nm στις 2.100-4.700 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου ή με 8άρι διπλού συμπλέκτη N DCT. Με το αυτόματο, η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Πόσο γρήγορα όμως επιταχύνει και στην πράξη και πως ακούγονται οι εξατμίσεις του; Μια ιδέα μπορούμε να πάρουμε από το σχετικό βίντεο, όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις του δοκιμαστή φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. με το launch control και σε 6,02 δλ. χωρίς αυτό. Όπως θα δείτε και εσείς χάνει πολύτιμα δέκατα λόγο σπιναρίσματος των τροχών, ωστόσο σε κάθε περίπτωση είναι ταχύτατο και βγάζει ωραίο ήχο.