Η Toyota παρουσίασε το Belta, ένα μικρομεσαίο sedan μοντέλο, που απευθύνεται κυρίως στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βασίζεται ουσιαστικά στο Suzuki Ciaz, που παρουσιάστηκε το 2014 και πωλείται στην Ινδία. Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ως στόχο, μεταξύ άλλων, την «ανταλλαγή» υβριδικής τεχνολογίας.
Στο πλαίσιο του συνεταιρισμού, η Toyota διαθέτει ήδη το Starlet με βάση το Baleno, όπως και το Urban Cruiser, το οποίο είναι ένα παραλλαγμένο Vitara Brezza, για την ινδική αγορά. Αν εξαιρέσει κανείς τα διαφορετικά σήματα, το Toyota Belta είναι παρόμοιο με το «ξαδελφάκι» του Suzuki Ciaz, τόσο μέσα όσο και έξω.
Το σεντάν αμάξωμα του Belta με τον συντηρητικό σχεδιασμό έχει μήκος 4.490 χλστ., πλάτος 1.730 χλστ. και ύψος 1.475 χλστ. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν η λεπτή παραλληλόγραμμη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας LED, ενώ ανάλογης τεχνολογίας είναι και τα πίσω φανάρια. Οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών και το χυτό του προφίλ, συνθέτουν το τριών όγκων Toyota Belta με το χώρο αποσκευών των 478 λίτρων.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι και εδώ συντηρητική. Ο εξοπλισμός παρέχει αυτόματο κλιματισμό, δύο αερόσακους, ABS με EBD, ηλεκτρικά παράθυρα, κάμερα παρκαρίσματος στο πίσω μέρος και ψηφιακή οθόνη (7 ιντσών) για σύστημα ψυχαγωγίας, το οποίο υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.
Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, προς το παρόν θα διατίθεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ., απόδοσης 103 ίππων με 138 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με πέντε σχέσεις ή ένα αυτόματο 4άρι.
Το λανσάρισμα του νέου Toyota Belta, αναμένεται να γίνει μέχρι το τέλος του έτους.