Πώς γίνεται να κάνεις κάτι που είναι ήδη άριστο ακόμα καλύτερο; Πώς μπορείς να προσθέσεις περισσότερη τεχνολογία σε κάτι που διαθέτει την τελευταία λέξη αυτής; Ερωτήματα για τα οποία έχει δώσει λύση το τμήμα έρευνας κι ανάπτυξης της Volvo, στην εξέλιξη των κορυφαίων μοντέλων της.
Ένα εξ αυτών που σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία είναι το Volvo XC60, το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην κατηγορία των ευρωπαϊκών premium μεσαίων SUV, καθώς και ένα από τα best seller μοντέλα της ίδιας κατηγορίας παγκοσμίως. Τώρα το νέο XC60 παρουσιάζεται ακόμα πιο δυναμικό, έξυπνο και με πλήθος τεχνολογικών αρετών.
Elegant σε κάθε του πτυχή!
Ένα βασικό προτέρημα του Volvo XC60 είναι πως κατορθώνει να ταιριάζει μοναδικά την πολυτέλεια με το δυναμισμό, διατηρώντας στο ακέραιο τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μάσκα είναι νέα, ενώ εντελώς καινούργιος είναι κι ο εμπρός προφυλακτήρας που δένει άρτια με το υπόλοιπο σύνολο. Σε ότι αφορά την καμπίνα, το ήδη πολυτελές εσωτερικό έγινε ακόμα πιο premium, με τα υλικά να είναι υπεράνω κριτικής. Η δε ποιότητα συναρμογής είναι πραγματικά ασυναγώνιστη και σε συνδυασμό με τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης καλύπτουν κάθε γούστο κι απαίτηση.
Αποδοτικοί και σύγχρονοι εξηλεκτρισμένοι κινητήρες
Την αναβάθμιση της εξωτερικής εμφάνισης συμπληρώνει ιδανικά κι η πανίσχυρη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου Volvo XC60, συνδυασμένη με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και τετρακίνηση. Τα σύγχρονα κι εξηλεκτρισμένα (plug-in hybrid και mild hybrid) συστήματα κίνησης της Volvo, διακρίνονται πέρα από τις δυνατές επιδόσεις τους, για την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και για τη ραφιναρισμένη λειτουργία τους. Στη βάση συναντάμε το ήπιο υβριδικό σύνολο με τον 2.0 λτ. Β5 κινητήρα των 250 ίππων, με τιμή από 59.259 ευρώ. Κατόπιν ακολουθεί ο δυνατότερος Β6 που αποδίδει 300 ίππους, με κόστος απόκτησης από 62.402 ευρώ.
Κορυφαίας τεχνολογίας είναι και οι plug-in hybrid εκδόσεις Recharge βενζίνης των 2.0 λτ., που προσφέρουν εξαιρετική απόδοση και τη δυνατότητα μετακίνησης μόνο με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις έως 90 χιλιομέτρων, χωρίς κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων. Σε αυτή την περίπτωση η συνδυαστική δύναμη που παρέχεται ξεκινάει στην έκδοση Τ6 από τους 350 ίππους, ενώ στην κορυφή τοποθετείται το Τ8 με απόδοση 456 ίππων. Σε αμφότερα τα XC60 Recharge PHEV, η μεικτή κατανάλωση είναι μόλις 1,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι 25 γρ./χλμ.
Με υψηλό iQ!
Ανάμεσα στα τεχνολογικά σημεία αναφοράς του νέου Volvo XC60, ξεχωρίζει και η προσθήκη του νέου συστήματος infotainment, με Android και ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, που καθιστά το best seller της Volvo πιο έξυπνο από ποτέ. Το διαισθητικό σύστημα infotainment προσφέρει στους επιβαίνοντες πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης κι εύκολη συνδεσιμότητα, η οποία ενισχύεται περαιτέρω με το νέο πακέτο Digital Υπηρεσιών της Volvo.
Σε αυτή την περίπτωση, στο επίκεντρο βρίσκονται οι υπηρεσίες και εφαρμογές της Google, που περιλαμβάνουν φωνητική βοήθεια μέσω του Google Assistant, την καλύτερη πλοήγηση στην κατηγορία μέσω του Google Maps και μια ευρεία γκάμα αποκλειστικά in-car εφαρμογών μέσω του Google Play. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στο γεγονός πως η Volvo είναι η πρώτη εταιρεία που συνάπτει συνεργασία με τον κολοσσό του διαδικτύου, με σκοπό να εφοδιάσει τα αυτοκίνητά της με τελευταίας τεχνολογίας infotainment με Android και ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google.
Ασφάλεια ανωτέρου επιπέδου
Στα προτερήματα του Volvo XC60 ανήκει και ο βαρυσήμαντος τομέας της ασφάλειας, όπου η σουηδική μάρκα είναι ασυναγώνιστη. Η αρχή γίνεται με τη χρήση της πλατφόρμας SPΑ (Scalable Product Architecture), όπου βασίζεται το πολυτελές σουηδικό SUV. Το δάπεδο είναι κατασκευασμένο από χάλυβα βορίου, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην παθητική ασφάλεια. Επιπλέον, η πρόσφατη πλατφόρμα ασφαλείας Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) της Volvo, είναι ένα σύγχρονο, σπονδυλωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας αποτελούμενο από μία σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες υπερήχων. Στο σύνολό τους όλα αυτά διευκολύνουν την οδήγηση, παρέχοντας τη δυνατότητα ανίχνευσης άλλων χρηστών του δρόμου, το αυτόματο φρενάρισμα και την αποφυγή σύγκρουσης. Επιτρέπει, επίσης, τη διακριτική υποστήριξη του οδηγού από την εκκίνηση έως τις ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, μέσω της λειτουργίας Pilot Assist.