Τη σύγχρονη εποχή της αυτοκίνησης, η υβριδική τεχνολογία βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, καθώς προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, ακόμα και από τα λιγότερο σύνθετα ήπια υβριδικά συστήματα. Τα τρία πιο βασικά «συν» είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, μαζί με την υποβοήθηση ισχύος που παρέχουν στον κινητήρα. Όταν μάλιστα γίνεται συνδυασμός με ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και όλα αυτά σε μια ανταγωνιστική τιμή σε συνάρτηση και με πλήρη εξοπλισμό, τότε έχουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και πολλά ακόμα διαθέτει το νέο Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT 48V Hybrid Exclusive, στην τιμή των 17.490 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 1.000 ευρώ). Στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης και εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης.
Στάνταρ είναι ακόμα ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων. Πρόσθετη δωρεάν παροχή αποτελούν τα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια και 5 χρόνια δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος.
Ο γνωστός και αποδοτικός 1.000άρης turbo κινητήρας με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής διακρίνεται αρχικά για την πολιτισμένη και μεστή λειτουργία του, καθώς και για το θετικό του τράβηγμα. Η λειτουργία του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη είναι άμεσα εξαρτώμενη από το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας (Eco, Comfort και Sport). Το Comfort είναι η χρυσή τομή, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται ομαλά και συγχρονισμένα στις ανάγκες του δεξιού πεντάλ, το οποίο προσφέρει την απαραίτητη απόκριση στο πάτημα.
Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα. Επίσης, το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt με τη μίζα / γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και στην επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ 4 έως 10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 5,3 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Στην οδήγηση το i20 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT 48V Hybrid είναι πολύ εύκολο και ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή, ενώ δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Γεγονός που αποδίδεται στην στιβαρή του κατασκευή, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το σταθερό πάτημα και το αποτελεσματικό φιλτράρισμα των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος από τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις.
Γεροδεμένο είναι και το εσωτερικό του, όπου όλες οι επιφάνειες των σκληρών πλαστικών στο ταμπλό, κονσόλα και πόρτες μοιάζουν πακτωμένες και αποτρέπουν εμφάνιση τυχόν ενοχλητικών τριγμών. Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας ανήκουν ακόμα ο μοντέρνος σχεδιασμός και η πολύ καλή εργονομία. Μεγάλο ατού του i20 είναι και η ευρυχωρία που απολαμβάνουν ακόμα και οι πιο ψηλοί επιβάτες. Τέλος, το πορτ μπαγκάζ των 262 λίτρων ικανοποιεί, ωστόσο λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο είναι μικρότερο κατά 90 λίτρα έναντι των μη υβριδικών i20.