Όταν είχε πρωτοβγεί το τελευταίο Ford Focus RS, πολλοί επίδοξοι ραλλίστες είχαν αγοράσει «οικόπεδα» καθώς δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν την πισωκίνητη κατανομή της ροπής του Drift Mode. Από ό,τι φαίνεται, την ίδια ατυχία θα έχει το Toyota GR Yaris.
Το σύστημα τετρακίνησης GR-Four μπορεί να στείλει μέχρι 100% στον άξονα με την περισσότερη πρόσφυση. Εκτός αυτού, υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας. Στο Normal, το 70% των 261 ίππων και 360 Nm από τον 1.6 τρικύλινδρο τούρμπο καταλήγει μπροστά. Στο Track μοιράζεται ισόποσα (50-50) και στο Sport τα πράγματα γίνονται πιο «πικάντικα», με το 70% να πηγαίνει στον πίσω άξονα. Ο οδηγός του Yaris που θα δούμε, επέλεξε το Sport και αποφάσισε να προσφέρει θέαμα στο κοινό. Κάτι που κατάφερε, αλλά όχι όπως το είχε σκεφτεί.
Το εν λόγω Toyota, μαζί με αρκετά ακόμα αυτοκίνητα, συμμετείχαν σε ένα car show, στην Αγγλία. Σε μια διασταύρωση, περίμενε κόσμος για να τα δει από κοντά να φύγουν. Ο οδηγός του λοιπόν, είπε να δώσει λίγο «πάντα» στο λαό. Πάτησε το γκάζι με πρώτη και στριμμένο το τιμόνι, έχοντας το Sport επιλεγμένο αν κρίνουμε από την κατάληξη. Το GR-Four έστειλε το 70% στον πίσω άξονα, όμως ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι δεν υπολόγισε τη βρεγμένη άσφαλτο, ούτε τα αργά του χέρια. Για καλή τύχη τόσο του ίδιου, όσο και του αυτοκινήτου, η ταχύτητα ήταν μικρή και δίπλα στο δρόμο υπήρχαν μόνο χόρτα. Οπότε οι μόνες ζημιές αφορούν τον εγωισμό του οδηγού. Στο 10.29 του video το «έβγα»