H Pagani έχει παρουσιάσει μερικά από τα πιο ακραία και «οργασμικά» αυτοκίνητα, όμως το Zonda Revolución θεωρείται ως η κορωνίδα του Ιταλού κατασκευαστή, κι ας υπάρχει σήμερα η Huayra R των 850 ίππων.
Παρουσιάστηκε το 2012, αποτελώντας την αναβαθμισμένη εκδοχή του αγωνιστικού Zonda R. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, όπως και κάθε κομμάτι του τρομακτικού αεροδυναμικού πακέτου. Η τερατώδης αεροτομή, δε, διαθέτει μέχρι σύστημα DRS, που ανοίγει κατά βούληση από ένα κουμπί στο τιμόνι. Είναι τέτοια η κάθετη δύναμη, ώστε στις στροφές μπορεί να αναπτύξει πάνω από 1,25 G. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα μόλις 1.070 κιλά, έχοντας 830 ίππους και 730 Nm να τα κινούν, από τον ατμοσφαιρικό 6.0 V12 που ουρλιάζει σαν δαιμονισμένος στις 8.000 σ.α.λ. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Xtrac, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ. και τελική 375 χλμ./ώρα (αν και εξαρτάται από τις ρυθμίσεις των αεροδυναμικών).
Οι εντυπωσιακοί αριθμοί συνεχίζονται στο φρενάρισμα, όπου οι κεραμικοί δίσκοι το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ώρα σε 29,3 μέτρα! Ίδια εικόνα και τιμολογιακά, με κάθε ένα από τα πέντε Revolución που κατασκευάστηκαν να κοστολογείται καινούργιο στα 2,2 εκατ. ευρώ.
Σαν αγωνιστικό που είναι, το κορυφαίο Zonda όλων των εποχών δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο. Αυτό αναλαμβάνει να αλλάξει η Lanzante, μετατρέποντας ένα Revolución σε road legal. Η αγγλική εταιρία/αγωνιστική ομάδα ειδικεύεται σε μετατροπές του είδους, έχοντας κάνει το ίδιο σε μια McLaren P1 GTR. Δεν ανακοινώνονται οι μετατροπές που χρειάζονται για να βγάλει άδεια το Zonda, αλλά φθηνές δεν θα είναι. Φανταστείτε, τώρα, έναν τέτοιο ήχο σε κάποια εθνική οδό…