Τις πρώτες φωτογραφίες αποκάλυψε σήμερα η Kia για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το EV6, το οποίο είναι το πρώτο που βασίζεται στην ειδική -για ηλεκτρικά οχήματα- πλατφόρμα E-GMP. Στην ίδια «πατάει» και το Hyundai Ioniq 5 που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες, όμως μεταξύ τους τα δύο μοντέλα δεν έχουν απολύτως καμία σχεδιαστική ομοιότητα.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του Kia EV6 ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία της μάρκας «Power to Progress» (δύναμη για πρόοδο). Το EV6 είναι το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας μεταξύ των τριών στούντιο στο παγκόσμιο δίκτυο σχεδιασμού της Kia στη Ναμίνγκ (Κορέα), τη Φρανκφούρτη (Γερμανία) και την Irvine (Καλιφόρνια, ΗΠΑ). Στο μπροστινό μέρος, τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας εμφανίζουν μια κομψή, μοντέρνα εμφάνιση. Αποτελούν μέρος του Digital Tiger Face του αυτοκινήτου, μια εξέλιξη του σχεδιασμού «Tiger Nose Grille». Το καπό είναι έντονα καμπύλο και μυώδες, θυμίζοντας σπορ αυτοκίνητο. Μια χαμηλή εισαγωγή αέρα διευρύνει οπτικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ ο αέρας διοχετεύεται κάτω από το επίπεδο δάπεδο του αυτοκινήτου για βέλτιστη αεροδυναμική.
Το πλευρικό προφίλ εμφανίζει μια αισθητική σχεδιασμού εμπνευσμένη από τα crossover, η οποία είναι μοντέρνα, κομψή και αεροδυναμική. Οι χειρολαβές δεν προεξέχουν από το αμάξωμα με τις καθαρές γραμμές, το διακριτικό νεύρο και το σπορτίφ τελείωμα της οροφής. Το πίσω μέρος εμφανίζει μια κεκλιμένη πίσω κολόνα C με ενσωματωμένο μαύρο γυαλιστερό ένθετο που διευρύνει οπτικά το τζάμι του παραθύρου και τελειώνει με την αεροτομή οροφής. Το παρμπρίζ με την έντονη κλίση παραπέμπει σε κουπέ, ενώ πιο ιδιαίτερο γνώρισμα αποτελούν τα πολύ λεπτά και μακρόστενα φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη ενιαία οθόνη που εκτείνεται στο πάνω μέρος του ταμπλό με τη μινιμάλ αισθητική. Νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι με τις δύο ακτίνες, όπως και τα χειριστήρια αφής στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα του κλιματισμού. Τα καθίσματα είναι λεπτά και ελαφριά, με μοντέρνες επενδύσεις, που αποτελούνται από ανακυκλωμένα πλαστικά.
Προς το παρόν η Kia δεν ανακοίνωσε τεχνικές προδιαγραφές για το EV6, όμως αναμένεται να εφοδιάζεται με τις ίδιες μπαταρίες (58 kWh ή 72,6 kWh) και κινητήρες (170 και 235 ίππων) του Ioniq 5. Η επίσημη πρεμιέρα του EV6 θα γίνει, κατά τη διάρκεια της ειδικής διαδικτυακής παρουσίασης την Τρίτη 30 Μαρτίου 2021.