Ακόμα και να μην το υπογράμμιζε η Toyota, ο συσχετισμός του GR Yaris με την Celica GT-Four θα ήταν αυτονόητος. Το ιαπωνικό hot hatch εκτός από μια εξαιρετική rally replica, αποτελεί συνεχιστή της παράδοσης ενός εκ των πιο επιτυχημένων ονομάτων στην Ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από την ST165 μέχρι την ST205 και ένα διάστημα 6 ετών (1990-1995), οι Celica GT-Four κατέκτησαν 6 τίτλους στο WRC (4 Οδηγών -2 Carlos Sainz, από 1 Juha Kankkunen και Didier Auriol- και 2 Κατασκευαστών, εκ των οποίων δυο σερί νταμπλ το 1993 και ’94). Και μάλιστα κόντρα στην αυτοκρατορία της Lancia Delta Integrale. Τα ιαπωνικά κουπέ στα χρώματα της Castrol (από τo 1993 και μετά) χαράχτηκαν στο θυμικό όλων, δημιουργώντας μια κληρονομιά που τελικά κατάφερε να συνεχίσει το Yaris WRC, πάνω από 20 χρόνια αργότερα. Το GR Yaris δεν ξέχασε το ένδοξο παρελθόν και μέσω του YouTuber Shmee, έβαλε την παραδοσιακή φορεσιά της Celica!
Διαβάστε επίσης: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, τα λογότυπα της εταιρίας λιπαντικών έχουν αντικατασταθεί με αυτά της Toyota. Τα χρώματα και τα σχήματα ωστόσο, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για το πού αποτίνει φόρο τιμής το συγκεκριμένο GR Yaris. Η μοναδική ένσταση αφορά τις ζάντες, που έχουν παραμείνει στο εργοστασιακό μαύρο χρώμα. Ένα βάψιμο σε λευκό θα ολοκλήρωνε το πακέτο. Ιδανικά, θα μπορούσαν να τοποθετηθούν αυτές της OZ Racing και η σύνδεση με τις Celica ST185/205 να ήταν ακόμα πιο δυνατή.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα κρατάει η Toyota Celica ST185; (+video)
Να υπενθυμίσουμε ότι ο 3κύλινδρος 1.600άρης turbo κινητήρας αποδίδει 261 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής στις 3.000-4.600 σ.α.λ. Το βάρους 1.280 κιλών GR Yaris πετυχαίνει αναλογία βάρους/ισχύος 4,9 κιλά ανά ίππο, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.