Πολύς ντόρος γίνεται για τις γερμανικές καταβολές της νέας Toyota Supra και τους δεσμούς που διατηρεί με την BMW. Κόντρα στις διαμάχες των φίλων τους, ιαπωνικά και γερμανικά αυτοκίνητα αποδεικνύουν πως μπορούν όχι μόνο να συνδυαστούν, αλλά να δημιουργήσουν απίστευτες κατασκευές. Αυτό το Audi RS4 με μοτέρ Supra MK4, θα μπορούσε κάλλιστα να λειτουργήσει ως ένα είδος «καθρέπτη» στην MK5.
Διαβάστε επίσης: Toyota Supra 1.050 ίππων με ελληνική υπογραφή! (+video)
Ανήκει σε έναν Νοτιοαφρικανό μηχανικό, ο οποίος κάποια στιγμή βαρέθηκε τους 420 ίππους του ατμοσφαιρικού V8 των 4.2 λίτρων και αποφάσισε να ανεβάζει την πίεση. Κυριολεκτικά, καθότι τοποθέτησε δυο τούρμπο και ανέβασε την απόδοση στα 700 άλογα. O BBK κινητήρας δεν καλοδέχτηκε το τούρμπισμα και λίγα χιλιόμετρα μετά τη μετατροπή, παρέδωσε το πνεύμα. Ο Christo Rigaard δεν πτοήθηκε και αμέσως άρχισε να σκέφτεται την επόμενη κίνηση. Πώς θα μπορούσε να φτάσει κοντά στους 1.000 ίππους το σεντάν του, χωρίς πρόβλημα;
Δείτε ακόμα: To βίαιο γκάζι μιας Toyota Supra 1.240 ίππων (+video)
Αρχικά κοίταζε μοτέρ από RS 6, που αποδεδειγμένα φτάνουν σε τέτοια επίπεδα ισχύος δίχως πρόβλημα. Όμως η συνδεσμολογία ήταν γρίφος, χώρια το αυξημένο κόστος αγοράς. Μια μέρα, διάβαζε για τις εφαρμογές του 2JZ-GTE σε διάφορα μοντέλα. Γνωρίζοντας το θρυλικό ιστορικό του ιαπωνικού μοτέρ στις βελτιώσεις, δεν άργησε να πάρει την απόφαση. Αγόρασε ένα μέτρια μεταχειρισμένο δείγμα και άρχισε να εργάζεται στην προσαρμογή του, πάνω στο σασί του RS4. Με μπόλικο «κόψε-ράψε», κατάφερε όχι μόνο να τον τοποθετήσει, αλλά να τον συνδυάσει με το 6άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης του Audi! Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, πρόκειται για το μοναδικό τετρακίνητο με μοτέρ 2JZ στη χώρα και ένα από τα ελάχιστα στον πλανήτη.
Διαβάστε επίσης: Audi RS 6 1.010 ίππων είναι «φονιάς Veyron»
Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo της Toyota ήταν ήδη «πειραγμένος» όταν τον αγόρασε, με ένα 1ο στάδιο. Η απόδοση ήταν στα 540 άλογα, όμως είπαμε. Ο φίλος μας ήθελε πολλά παραπάνω. Ένα τεράστιο τούρμπο της Holset, σφυρήλατα πιστόνια-μπιέλες, αναβαθμισμένη κεφαλή, επαναπρογραμματισμό ECU και νέο συμπλέκτη μετά, έφτασε στα 1.064 άλογα και τα 1.116 Nm! Μάλιστα, αυτά είναι τα δεδομένα που εμφάνισε το δυναμόμετρο στα 1,8 bar. Πλέον, το μεταλλαγμένο RS4 δουλεύει στα 2,5!
Δείτε ακόμα: Ελληνικό Audi 80 1.000+ ίππων! (+video)
https://www.facebook.com/maxmyride/videos/662304197892042/?t=2