Η Skoda αποκάλυψε πριν λίγο την έκδοση Scout του νέου μεσαίου SUV Kodiaq εν όψει της επίσημης παρουσίασής της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, η οποία έρχεται για να τονίσει τον off road χαρακτήρα του μοντέλου, έχοντας μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, στάνταρ τετρακίνηση, αλλά και αλλαγές στην εμφάνισή του.
Ξεκινώντας με την εμφάνιση, η Skoda διαφοροποιεί τους προφυλακτήρες του Kodiaq Scout προσθέτοντας χρωμιωμένες ποδιές εμπρός-πίσω, ενώ παράλληλα υπάρχουν αλουμινένιες επενδύσεις στη γρίλια της μάσκας, τα καπάκια των καθρεπτών και τις ράγες της οροφής, Ειδικής σχεδίασης για την έκδοση είναι και οι στάνταρ 19 ιντσών ζάντες.
Διαβάστε ακόμα: Ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών για τη Skoda το 2016
Η Skoda έχει επίσης τονίσει τα συστήματα ασφαλείας του Kodiaq Scout, προσφέροντας επιπλέον το σύστημα Off Road Assist, αλλά και διευρυμένα προεπιλεγμένα set-up για το Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individualκαι Snow), που διαφοροποιούν τη λειτουργία του κινητήρα και του κιβωτίου, την υποβοήθηση του τιμονιού, αλλά και τον κλιματισμό.
Στους κινητήρες, το νέο Skoda Kodiaq Scout προσφέρεται με τα turbo μοτέρ βενζίνης 1.4 TSI-150 PS και 2.0 TSI-180 PS, που έχουν 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 και 8,0 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Στους diesel, υπάρχει ο 2λιτρος TDI των 150 και 190 ίππων, με μέση κατανάλωση 5,3 και 5,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Διαβάστε ακόμα: Τα Top 10 νέα SUV του 2017
Όλες οι εκδόσεις του Kodiaq Scout είναι τετρακίνητες, με σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, το οποίο υπό νορμάλ συνθήκες στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς για να μειώσει την κατανάλωση, ενώ εμπλέκεται αυτόματα όταν απαιτείται από τις συνθήκες.
Επίσης, η Skoda έχει τονίσει τα offroad χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης του Kodiaq, προσφέροντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος 194 χλστ. (+7 χλστ. σε σχέση με το «απλό» 4X4). Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας είναι 22,0, 23,1 και 19,7 μοίρες αντίστοιχα, ενώ η έκδοση Scout έχει στάνταρ το πακέτο Rough-Road, με προστασία για το δάπεδο, τον κινητήρα, τα φρένα, τη γραμμή τροφοδοσίας και την καλωδίωση.