Σχεδιαστικά το T-Prime Concept GTE ξεχωρίζει στο εμπρός άκρο για τις ευθείες παράλληλες γραμμές στη μάσκα, στα φωτιστικά σώματα και στον προφυλακτήρα και την ευρεία χρήση νίκελ. Το πλαϊνό του τμήμα έχει και αυτό «καθαρές» ίσες γραμμές, όπως και το πίσω που θυμίζει αρκετά Audi. Κάτω από τους μεγάλους θόλους των τροχών φιλοξενούνται ζάντες διαμέτρου 22 ιντσών με ελαστικά 285/45.
Ευθείες γραμμές και επίπεδες επιφάνειες συναντώνται και στο εσωτερικό του, το οποίο σχεδιαστικά είναι αρκετά λιτό, ωστόσο διαθέτει υψηλή τεχνολογία και πολυτέλεια. Κάθε επιφάνεια είναι επενδυμένη με δέρμα μπλε – μπεζ, ενώ έχει γίνει ευρεία χρήση διακοσμητικών ενθέτων από ξύλο και αλουμίνιο. Την high-tech εικόνα του ενισχύουν η οθόνη Active Info Display των 12 ιντσών του πίνακα οργάνων και η ακόμα μεγαλύτερη οθόνη των 15 ιντσών του συστήματος πολυμέσων στην κονσόλα. Επίσης, μία ακόμα οθόνη 9,6 ιντσών υπάρχει ανάμεσα στα δύο πίσω ανεξάρτητα καθίσματα και δύο ακόμα tablet 10,1 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.
Το plug-in hybrid μηχανικό σύνολο του T-Prime Concept GTE αποδίδει συνδυαστικά 381 ίππους και 700 Nm ροπής, έχει μέση κατανάλωση 2,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 63 γρ./χλμ. Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από ένα 2.0 λτ. TSI κινητήρα ισχύος 251 ίππων και 370 Nm ροπής, από ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 350 Nm ροπής και από μια μπαταρία χωρητικότητας 14,1 KWh. Το μεγάλο αυτό SUV μπορεί να διανύσει έως 50 χιλιόμετρα μόνο με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.
Για την κίνηση σε όλους τους τροχούς υπάρχει το σύστημα 4MOTION, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Από πλευράς επιδόσεων, το T-Prime Concept GTE επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 224 χλμ./ώρα.