Η Volkswagen ανακοίνωσε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Passat GTE, το οποίο τροφοδοτείται με plug-in hybrid σύνολο. Αυτό αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI απόδοσης 166 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων και με την συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 218 ίππους (βλ. παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά).
Το υβριδικό σύστημα του Passat GTE περιλαμβάνει 4 διαφορετικές επιλογές λειτουργίας. Αυτές είναι η «E-Mode» για αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία έως 50 χλμ. απόστασης, η «Hybrid» για υβριδική, η «Battery Charge» όπου φορτίζουν οι μπαταρίες κατά την οδήγηση και στην «GTE» κατά την οποία αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και σφίγγει η προαιρετική ανάρτηση DCC. Για την φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8,7 KWh χρειάζονται 4 ώρες και 15 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας 230V, ενώ μέσω ταχυφορτιστή ο χρόνος μειώνεται στις 2 ώρες και 30 λεπτά.
Σχεδιαστικά, το Volkswagen Passat GTE φέρει ορισμένες αλλαγές που τονίζουν τον διαφορετικό του χαρακτήρα, όπως είναι εξωτερικά η μπλε γραμμή στη μάσκα και στα φανάρια, ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας, τα λογότυπα GTE και οι 17 ιντσών ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχουν διακριτικές μπλε γραμμές στα αλουμινένια ένθετα, νέος πίνακας οργάνων, νέο σύστημα infotainment με τις λειτουργίες του υβριδικού συστήματος και νέες επενδύσεις.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας βενζίνης | 1.4 TSI |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 |
Ταχύτητες | DSG 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 166/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.600 |
Ηλεκτροκινητήρας (PS/σ.α.λ.) | 115/2.500 |
Συνδυαστική ισχύς (PS) | 218 |
Συνδυαστική ροπή (Nm) | 400 |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 8,7 kWh |
0-60/100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,9/7,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 225 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 1,6 – 1,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 37 – 39 |
Βάρος (κιλά) | 1.735 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 586 |