Στην ετήσια συγκέντρωση των φίλων του GTI στη λίμνη Wörthersee της Αυστρίας, η VW παρουσιάζει σε πρωτότυπη μορφή την πρώτη υβριδική έκδοση του VW Golf GTI. Το αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από 13 μαθητευόμενους εργαζομένους της εταιρείας και ονομάζεται «Golf GTI First Decade».
Το πρωτότυπο της VW χαρακτηρίζεται από το υβριδικό σύστημα κίνησής του που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 410 ίππων για τους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων για τους πίσω. Η λειτουργία του ορίζει ότι μπορεί να κινηθεί μόνο με τον βενζινοκινητήρα (προσθιοκίνητο) ή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (πισωκίνητο) ή και με τη συνδρομή των δύο μοτέρ (τετρακίνητο).
Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται αποθηκεύεται σε δύο μπαταρίες στο πίσω μέρος του οχήματος και αντλείται από ένα ειδικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση του πρωτότυπου. Τα παραπάνω οδηγικά modes ελέγχονται μέσω ενός ειδικού τάμπλετ ή από το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου.
Εμφανισιακά, το VW Golf GTI First Decade ξεχωρίζει με το δίχρωμο αμάξωμά του, που συνδυάζεται το μαύρο με το μπλε, ενώ διαθέτει νέας σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών από την mb-Design και αεροτομή προερχόμενη από το VW Golf GTI Clubsport.
Στο εσωτερικό του πρωτότυπου τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και στη θέση τους βρίσκονται μια ρεζέρβα κανονικού μεγέθους και ένα high-end ηχοσύστημα με απόδοση 1.690 Watt. Παράλληλα, τα εμπρόσθια καθίσματα είναι νέα, χειροποίητα έχουν επενδύσεις μαύρου δέρματος Nappa και αλκαντάρα, ενώ αυτό του οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά μέσω μιας ειδικής εφαρμογής σε smartphone ή tablet.
Διαβάστε ακόμα: