Η Volkswagen δημοσίευσε νέες, περισσότερες φωτογραφίες του Golf GTI 7ης γενιάς, το οποίο είναι και το πρώτο που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 220 και 230 ίππους (GTI Performance). O άμεσου ψεκασμού 2.0 TSI κινητήρας, είναι τρίτης γενιάς, με νέα κυλινδροκεφαλή και σύστημα ψύξης, που βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης υπό πίεση. Επιπλέον ο 1.984 κ.εκ. turbo κινητήρας διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων με διπλή ρύθμιση εκκεντροφόρου, ενώ η ανύψωση της βαλβίδας στην πλευρά εξαγωγής είναι ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια, για καλύτερες επιδόσεις, οικονομία και μειωμένες εκπομπές CO2.
Μάλιστα με το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο ταχυτήτων, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 6,4 λτ./100 χλμ. και 149 γρ./χλμ. για την έκδοση των 220 ίππων και στα 6,5 λτ./100 χλμ. και 150 γρ./χλμ. για το ισχυρότερο Golf GTI των 230 ίππων. Συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο των 210 ίππων, το νέο με τους 220 ίππους παρουσιάζει χαμηλότερη κατανάλωση κατά 1 λτ./100 χλμ.
Σε αυτό βοήθησε με την σειρά της και η νέα, ελαφρύτερη κατά 42 κιλά πλατφόρμα MQB, αφού το νέο Golf GTI ζυγίζει 1.351 κιλά έναντι 1.393 κιλά το παλαιότερο. Επιπλέον βελτιώθηκε η αεροδυναμική, προστέθηκε στάνταρ σύστημα Stop/Start και με την αύξηση της ροπής στα 350 Nm (από 280 Nm) οι τεχνικοί «μάκρυναν» τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων.
Όσον αφορά στις επιδόσεις το Golf GTI 220 PS, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 245 χλμ./ώρα, ενώ με τους 230 ίππους είναι γρηγορότερο κατά 0,1 δλ. και 2 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Για τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση και καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο φροντίζουν το εμπρός μπλοκέ διαφορικό (στάνταρ στο GTI Performance), τα μεγαλύτερα δισκόφρενα, οι τροχοί των 17 ιντσών με τα ελαστικά διαστάσεων 225/45 και η κατάλληλα ρυθμισμένη, ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση.