Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η VW παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο I.D. Buzz, το οποίο έρχεται για να μας δείξει ένα νέο μοντέλο του είδους της γερμανικής εταιρείας για το 2020.
Το πρωτότυπο I.D. Buzz αποτελεί το δεύτερο ηλεκτρικό πρωτότυπο της νέας σειράς «I.D.» της VW, σε συνέχεια του VW I.D. Concept που παρουσιάστηκε στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο. Στόχος της εταιρείας είναι με αυτά τα πρωτότυπα να μας οδηγήσει στα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής που θα έρθουν από το 2020 και μετά.
Σε ό,τι αφορά ειδικά στο πρωτότυπο του Ντιτρόιτ, σχεδιαστικά το I.D. Concept έχει πολλά κοινά με το περσινό πρωτότυπο BUDD-e της VW της Έκθεσης CES, διαθέτοντας ένα 1 όγκου αμάξωμα που θυμίζει έντονα το VW Microbus του παρελθόντος, με μεγάλο μήκος 4.942 χλστ. και αντίστοιχο πλάτος (1,976 μέτρα).
Η βάση του είναι το νεότερο πάτωμα MEB για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW, στην μακρύτερη εκδοχή του, ενώ για την κίνηση του πρωτότυπου φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω), με συνδυαστική απόδοση 369 ίππων, δημιουργώντας έτσι μια οικολογική τετρακίνηση.
Η μπαταρία έχει μεγάλη χωρητικότητα 111 kWh και με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 600 χλμ. Επίσης, μέσω ειδικού ταχυφορτιστή, μπορεί να φορτιστεί έως και στο 80% της χωρητικότητάς της σε κάτω από 30 λεπτά. Η VW τονίζει επιπλέον τις πολλές δυνατότητες που δίνει η νέα MEB πλατφόρμα, αφού εύκολα και ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς, το μοντέλο παραγωγής που θα προκύψει από το πρωτότυπο μπορεί να έχει και πισωκίνητη έκδοση με 268 άλογα και μικρότερη μπαταρία 83 kWh.
Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα είναι το ταμπλό των Volkswagen στο μέλλον
Σε ό,τι αφορά στην εσωτερική του διαμόρφωση, το I.D. Buzz μπορεί να μεταφέρει έως και 8 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων, με τα πίσω καθίσματα να ανακλίνονται πλήρως, τα εμπρόσθια να μπορούν να γυρίσουν προς τα πίσω, αλλά και το τούνελ της κονσόλας να μεταφέρεται στο κέντρο για να χρησιμοποιηθεί ως τραπέζι εργασίας.
Το πρωτότυπο της VW δίνει επίσης τη δυνατότητα πλήρως αυτόνομης οδήγησης, χρησιμοποιώντας μια σειρά από ειδικά ραντάρ, αισθητήρες και κάμερες. Σε αυτή την περίπτωση, το τιμόνι με κουμπιά αφής κρύβεται μέσα στο ταμπλό του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα «ξεκλειδώνουν» τα εμπρός καθίσματα για να μπορέσουν να γυρίσουν προς τα πίσω και να υπάρχει επικοινωνία και με τους άλλους επιβάτες.