Μπροστά, το ψυγείο του Kikai, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα και τα χυτά αλουμινένια στοιχεία της εμπρός ανάρτησης, όλα εκτίθενται σε κοινή θέα. Πίσω, τα στοιχεία της ανάρτησης, τα φρένα, το ρεζερβουάρ καυσίμου, το χρωμιωμένο σύστημα εξάτμισης και η συμπαγής διάταξη του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της Toyota είναι επίσης ακάλυπτα.
Το υβριδικό σύστημα του Kikai συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Atkinson. Ο τελευταίος περιλαμβάνει ηλεκτρική αντλία νερού, καδένα χρονισμού χαμηλών τριβών, και μία πολλαπλή εισαγωγής κατασκευασμένη από συνθετικό υλικό και μία συμπαγή πολλαπλή εξαγωγής.
Η πρόσβαση στην τριθέσια καμπίνα γίνεται μέσω συρόμενων θυρών. Το κάθισμα του οδηγού είναι το μεσαίο, ενώ η τριγωνική διάταξη των καθισμάτων δημιουργεί ευχάριστο χώρο επικοινωνίας για τους επιβάτες.Οι μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες όχι μόνο προσφέρουν εξαιρετική σφαιρική ορατότητα αλλά και δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να βλέπουν τα κινούμενα μηχανικά μέρη.