Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, από τα πιο ενδιαφέροντα νέα πρωτότυπα μοντέλα που παρουσιάστηκαν, ήταν το μικρό πισωκίνητο κουπέ Toyota S-FR. Στην παραγωγή αναμένεται να μπει μέσα στο 2016 (ίσως από τα μέσα του έτους και μετά), ενώ τα μοντέλα που θα προορίζονται για την Ευρώπη θα εφοδιάζονται κατά πάσα πιθανότητα με το νέο τούρμπο κινητήρα των 1.2 λτ. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι διαθέσιμο στο ανανεωμένο Auris και αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής.
Ισχύς που μπορεί σε απόλυτους αριθμούς να μην εντυπωσιάζει στην περίπτωση ενός σπορ πισωκίνητου αυτοκινήτου, ωστόσο με βάρος αμαξώματος κάτω από τα 1.000 κιλά θα προσφέρει σβέλτες επιδόσεις. Να υπενθυμίσουμε ότι στο Auris των 1.190 κιλών, ο 1.2 turbo κινητήρας προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Οπότε, θεωρητικά με 200 κιλά λιγότερα και με ένα πιο κοντό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, το Toyota S-FR θα μπορεί να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 9 δλ. ή και πιο κάτω.
Από την άλλη πλευρά υπάρχει και το ενδεχόμενο του 1.5 λτ. ατμοσφαιρικού κινητήρα που εφοδιάζει το ιαπωνικών προδιαγραφών Corolla, με απόδοση 130 ίππων και 148 Nm ροπής. Όμως, το μοτέρ αυτό θα εφοδιάζει το Toyota S-FR που θα πωλείται στην Ιαπωνία, ενώ τα μοντέλα που θα προορίζονται για Ευρώπη και Η.Π.Α. θα φορούν το downsized μηχανικό σύνολο.