Η Toyota ξεκινά το λανσάρισμα του ανανεωμένου Yaris και ανακοινώνει όλες τις λεπτομέρειες για τις πολλές βελτιώσεις που έχουν γίνει σε κάθε επίπεδο, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του 3ης γενιάς μοντέλου. Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, το 2014 Yaris υιοθέτησε στο εμπρός άκρο του τα στιλιστικά στοιχεία από το νέο Toyota Aygo, εμφανίζοντας πιο δυναμική αισθητική μέσω του νέου προφυλακτήρα με το μεγάλο αεραγωγό, της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων με τα ενσωματωμένα LED. Στο πλάι διακρίνονται οι νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου των 15 και 16 ιντσών, ενώ πίσω έχουν ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, τα φανάρια και η πόρτα του χώρου αποσκευών.
Αρκετές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Yaris, τόσο στην σχεδίαση του ταμπλό, όσο και στο διάκοσμο με τους πιο νεανικούς χρωματισμούς. Πλήρως ανασχεδιασμένες είναι οι επενδύσεις των θυρών, η κεντρική κονσόλα έχει σηκωθεί κατά 23 χιλιοστά και το ύψος του επιλογέα ταχυτήτων έχει μειωθεί κατά 30 χλστ. για καλύτερη εργονομία. Νέο στοιχείο αποτελεί και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2, με την οθόνη αφής να έχει αυξηθεί σε μέγεθος από τις 6,1 ίντσες στις 7. Επιπλέον υπάρχει μεγαλύτερη επιφάνεια στο ταμπλό από μαλακό πλαστικό, που ενισχύει τον τομέα της ποιότητας μαζί με τις νέες επενδύσεις των καθισμάτων και το σατινέ χρώμιο.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς της άνεσης και της αίσθησης στην οδήγηση, καθώς και στη μείωση των κραδασμών και των αεροδυναμικών θορύβων στις υψηλές ταχύτητες. Πιο αναλυτικά, στο πλαίσιο του Yaris έχουν γίνει ενισχύσεις, στις αναρτήσεις έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ, πιο μαλακά ελατήρια και στον πίσω ανασχεδιασμένο άξονα υπάρχει νέα πιο σφιχτή αντιστρεπτική δοκός.
Περνώντας στους κινητήρες, υπάρχει νέος αρχικός 3κύλινδρος 1.0 λίτρου των 69 ίππων με βελτιωμένη θερμική απόδοση που εξασφαλίζει χαμηλότερη κατανάλωση (4,1 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (99 γρ./χλμ. από 110 ή 95 γρ./χλμ. με Stop & Start). Ο αμέσως μεγαλύτερος των 1.33 λίτρων με 99 ίππους και ο ντίζελ 1.4 D-4D των 90 ίππων διαθέτουν χαμηλότερο θόρυβο και κραδασμούς. Τέλος το υβριδικό σύνολο των 100 ίππων με τον 1.5 λίτρων κινητήρα εκπέμπει 75 γρ./χλμ. CO2 (από 79 γρ./χλμ.) και η κατανάλωσή του είναι χαμηλότερη από 3,3 λτ./100 χλμ. Για πιο αναλυτικά στοιχεία δείτε την σχετική φωτογραφία.