Το νέο Toyota Aygo με τον ανασχεδιασμένο 1.000άρη κινητήρα

Το νέο Toyota Aygo θα τροφοδοτείται με το ανασχεδιασμένο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1.0 λίτρου, το οποίο παρουσιάζει υψηλότερη αποδοτικότητα του καυσίμου χάρη στη βελτιωμένη θερμική διαχείριση και την καύση, με αποτέλεσμα να προσφέρει μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Ο βελτιωμένος αυτός κινητήρας των 68 ίππων έχει υψηλότερη αναλογία συμπίεσης από πριν, ενώ οι υψηλότερες θερμοκρασίες αντιμετωπίζονται με την υιοθέτηση συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων και την αναπροσαρμογή του χρονισμού των βαλβίδων.

Επιπλέον, ο κινητήρας έχει ελαφρύνει, η πολλαπλή εξαγωγής έχει ενσωματωθεί στην κυλινδροκεφαλή, έχουν μειωθεί οι τριβές του κινητήρα και έχει ομαλοποιηθεί η ροή του μείγματος αέρα – καυσίμου στους κυλίνδρους.

Η Toyota ανακοινώνει κατ’εκτίμηση (ακόμα δεν έχει λάβει επίσημη έγκριση) μεικτή κατανάλωση στα 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 95 γρ./χλμ., έναντι 4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα του υπάρχοντος Aygo.

Ανάλογες βελτιώσεις θα φέρει και 1.3 λίτρων κινητήρας, ο οποίος παράλληλα θα χρησιμοποιεί τον κύκλο Atkinson που χρησιμοποιείται στα υβριδικά σύνολα. Επιπλέον, η Toyota σχεδιάζει να εισαγάγει 14 νέες παραλλαγές του κινητήρα που βασίζονται σε αυτά τα μηχανικά σύνολα από το 2015.

Get it on Google Play Download on the App Store