Η Toyota έχει βάλει στόχο να λανσάρει το 2015 ένα μεσαίο υβριδικό αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, το οποίο θα παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή στις 10 Σεπτεμβρίου. Το νέο FCHV έχει αυτονομία πάνω από 300 μίλια (σχεδόν 500 χιλιόμετρα), ενώ από την καύση του υδρογόνου αντί για βλαβεροί ρύποι εκπέμπονται μόνο υδρατμοί.
Το νέο πρωτότυπο FCHV χρησιμοποιεί την γνωστή από το Prius και το Auris τεχνολογία Hybrid Synergy Drive, ενώ ο θερμικός κινητήρας βενζίνης έχει αντικατασταθεί από κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δύο ειδικές δεξαμενές, που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο και έτσι δεν επηρεάζονται οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επίσης υπάρχει και μια μπαταρία χωρητικότητας 21kW για να αποθηκεύει την ενέργεια που ανακτάται από το σύστημα πέδησης.
Το FCV-R παραγωγής θα λανσαριστεί αρχικά στην Ιαπωνία και στις Η.Π.Α το 2015, ενώ η Toyota αναμένει να επιτευχθεί πλήρης μαζική παραγωγή οχημάτων FCHV (υβριδικών με κυψέλες καυσίμου) μέχρι το 2020, με την προϋπόθεση να υπάρξει και ανάπτυξη των υποδομών για ανεφοδιασμό υδρογόνου. Παράλληλα, ένα από τα βασικά ζητούμενα είναι και η μείωση του κόστους αγοράς τέτοιων οχημάτων, αφού επί του παρόντος είναι εφικτή τιμή κάτω των 70.000 στερλινών (σχεδόν 82.000 ευρώ), ωστόσο η Toyota εργάζεται για να μειώσει και άλλο το κόστος πριν λανσαριστεί στην αγορά το πρώτο της μοντέλο.