Η Toyota παρουσιάζει νέες φωτογραφίες και πλήρη τεχνικά στοιχεία για το ευρωπαϊκών προδιαγραφών, 11ης κατά σειρά γενιάς Corolla, το οποίο εμφανίζεται εκσυγχρονισμένο και αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο παγκοσμίως Corolla, λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1966, οι πωλήσεις του έχουν φτάσει τις 40 εκατομμύρια μονάδες, ενώ κατασκευάζεται σε 16 εργοστάσια και πωλείται σε 150 χώρες. Όσον αφορά στην χώρα μας, το νέο Corolla θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη καλοκαιριού, από 15.000 ευρώ.
Εξωτερικά το νέο Corolla κερδίζει τις εντυπώσεις με την κομψή του σχεδίαση, η οποία διαθέτει τόνους δυναμισμού ειδικά στο εμπρός άκρο, ενώ όλες συνολικά οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες και ειδικά το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 100 χιλιοστά. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί ακόμα στην κατασκευή του αμαξώματος με τη μείωση των κενών μεταξύ των αρμών, ενώ βελτιώθηκε και η αεροδυναμική, από το Cd 0.29 του προγενέστερου Corolla στο 0.27.
Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, το οποίο είναι παρόμοιο με εκείνο του νέου Auris και παρουσιάζει προσεγμένη ποιότητα και εργονομία. Παράλληλα, με την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων μεγάλωσαν και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά μόλις 2 λίτρα, ωστόσο χαμήλωσε το κατώφλι φόρτωσης. Νέα είναι και τα συστήματα πολυμέσων που εφοδιάζεται το νέο Corolla, όπως είναι το αναβαθμισμένο Toyota Touch 2 με την έγχρωμη 6,1 ιντσών οθόνη και το ειδικά εξελιγμένο για την Ευρώπη, Toyota Touch 2 with Go με σύστημα πλοήγησης.
Για την κατασκευή του νέου Toyota Corolla έχει γίνει αύξηση της χρήσης ατσαλιού υψηλής αντοχής προς όφελος της στρεπτικής ακαμψίας και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ανάρτηση και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Η δομή της ανάρτησης του νέου Corolla ακολουθεί τη δοκιμασμένη και αξιόπιστη λύση του προγενέστερου μοντέλου με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ φέρει πολλές επιμέρους βελτιώσεις για την αναβάθμιση της σταθερότητας αλλά και της άνεσης ταυτόχρονα. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλύτερη αμεσότητα και αίσθηση στα χέρια του οδηγού.
Για την κίνηση του νέου μικρομεσαίου σεντάν Toyota υπάρχουν οι γνώριμοι κινητήρες βενζίνης των 1.33 λίτρων και 1.6 λίτρων απόδοσης 99 και 132 ίππων, καθώς και ο diesel 1.4 D-4D των 90 ίππων και με την πλούσια ροπή των 205 Nm. Όλα τα μηχανικά σύνολα είναι αναβαθμισμένα και προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να τα δείτε παρακάτω:
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 1.33 Dual VVT-i | 1.6 Valvematic | 1.4 D-4D |
Κινητήρας (κ.εκ.) | 1.329 | 1.598 | 1.364 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 99/6.000 | 132/6.400 | 90/3.800 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 128/3.800 | 160/4.400 | 205/1.800 |
0-100 χλμ./ώρα | 12,6 | 10,0 | 12,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 200 | 180 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,6 | 6,0 | 4,1 (3,9) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 129 | 139 | 106 (102) |
Βάρος (κιλά) | 1.225 | 1.255 | 1.280 |
Σε παρένθεση με start/stop |
Διαστάσεις – χώρος αποσκευών | ||
Μοντέλο | Νέο Corolla | Προηγούμενο Corolla |
Μήκος (χλστ.) | 4.620 | 4.545 |
Πλάτος (χλστ.) | 1.775 | 1.760 |
Ύψος (χλστ.) | 1.465 | 1.470 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.700 | 2.600 |
Εμπρός μετατρόχιο (χλστ.) | 1.535 | 1.535 |
Πίσω μετατρόχιο (χλστ.) | 1.535 | 1.535 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 452 | 450 |