Η Toyota επιστρέφει στα μικρά σπορ αυτοκίνητα με το νέο Yaris GRMN, το οποίο παρουσιάζεται με άγριες διαθέσεις και διαθέτει πολλές μετατροπές σε σχέση με τα νορμάλ Yaris. Παράλληλα, είναι το πρώτο GRMN μοντέλο που λανσάρεται και παράγεται στην Ευρώπη, ωστόσο θα διατεθεί σε μόλις 400 αντίτυπα.
Διαβάστε ακόμη: Ταξιτζής με Ford Focus RS 350 ίππων, τρελαίνει τους πελάτες (+video)
Το Yaris GRMN είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό Yaris WRC και ξεχωρίζει από το λευκό αμάξωμα με τα διακοσμητικά της Toyota Gazoo Racing, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, την τραπεζοειδή απόληξη της εξάτμισης και τις 17άρες ζάντες με ελαστικά 205/45.
Για τη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών στην οδήγηση, το αμάξωμα έχει δεχτεί ενισχύσεις για να αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία, έχουν τοποθετηθεί ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ Sachs Performance, ελατήρια χαμηλώματος 24 χιλιοστών και παχύτερη εμπρός αντιστρεπτική δοκός διαμέτρου 26 χιλιοστών. Για την πέδηση φροντίζουν τα εμπρός αεριζόμενα και με χάραξη δισκόφρενα των 275 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες και τα πίσω απλά των 278 χλστ. Επίσης, επεμβάσεις έχουν γίνει και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού με τις μόλις 2,28 στροφές από άκρη σε άκρη.
Διαβάστε ακόμη: Ποιο ήταν το δημοφιλέστερο diesel στην Ελλάδα το 2017;
O 1.8 λτ. κινητήρας με Dual VVT-i και μηχανικό υπερσυμπιεστή Magnusson-Eaton αποδίδει 212 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το εν λόγω μοτέρ επιταχύνει το βάρους 1.135 κιλών αμάξωμα του Yaris GRMN (5,35 κιλά/ίππο) από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., από τα 0-400 μ. σε 14,2 δλ. και από τα 0-1.000 μ. σε 26,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 170 γρ./χλμ.