Άσχημα είναι τα νέα για την πρωτοποριακή τεχνολογία HybridAir του ομίλου PSA που έχει παρουσιάσει στα μοντέλα C3, 208 HybridAir και C4 Cactus AIRFLOW, αφού ο γαλλικός όμιλος αντιμετωπίζει οικονομικές και τεχνικές δυσκολίες. Πρώτη φορά έκανε την εμφάνισή της το 2013 και τότε ο PSA είχε δηλώσει ότι θα είναι διαθέσιμη σε μικρά αυτοκίνητα από το 2016, ωστόσο κάτι τέτοιο τελικά φαίνεται πως είναι ανέφικτο να πραγματοποιηθεί.
Το πρώτο βασικό εμπόδιο είναι το υψηλό κόστος εξέλιξης της τεχνολογίας HybridAir, το οποίο υπολογίζεται πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ και ο PSA δεν είναι σε θέση να τα διαθέσει, ύστερα και από τις αδιέξοδες προσπάθειες εύρεσης εταίρου. Παράλληλα ο υπεύθυνος εξέλιξης του εν λόγω πρότζεκτ, Karim Nokaddem αποχώρησε από την εταιρεία τον Σεπτέμβριο, ενώ παράλληλα η αρχική ομάδα των 180 μηχανικών μειώθηκε δραστικά.
Να υπενθυμίσουμε ότι η τεχνολογία HybridAir συνδυάζει ένα θερμικό μοτέρ βενζίνης με υδραυλικό μοτέρ πεπιεσμένου αέρα αντί για ηλεκτρικό μοτέρ όπως γνωρίζουμε από τους υβριδικούς κινητήρες. Στόχος του PSA ήταν κατανάλωση κάτω από τα 2,0 λτ./100 χλμ.