Η εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων που ερευνά η Audi έφτασε σε ένα νέο επίπεδο, αφού πέρασε με επιτυχία ένα κύκλο δοκιμών σε κινητήρα με πίεση 15 bar και σε θερμοκρασίες 350 βαθμών Κελσίου. Για να καταγραφεί η συμπεριφορά του καυσίμου κατά την διαδικασία έκχυσής του στον θάλαμο καύσης με την καλύτερη δυνατή ακρίβεια, ένα τμήμα του κινητήρα ήταν κατασκευασμένο από γυαλί χαλαζία. Σύμφωνα με την Audi, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα συνθετικά καύσιμα εξασφαλίζουν πιο αποτελεσματική μέθοδο παραγωγής του μείγματος σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που έχουν διαφορετικές συνθέσεις ανάλογα με την γεωγραφική τους προέλευση, καθαρότερη καύση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Τα συνθετικά καύσιμα που αποτελούν την βάση για το Audi e-ethanol και Audi e-diesel παράγονται από μικροοργανισμούς, οι οποίοι για να αναπτυχθούν χρειάζονται το φως του ήλιου, διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Το επόμενο βήμα για να βγουν στην αγορά τα νέα αυτά συνθετικά καύσιμα είναι και να παράγονται σε εκατοντάδες χιλιάδες λίτρα είναι να βελτιστοποιηθούν περαιτέρω, κάτι που φαίνεται πως δεν θα αργήσει πολύ και έτσι θα προστεθεί ένα ακόμα εναλλακτικό καύσιμο κίνησης με πιο οικολογικά χαρακτηριστικά.