Διέρρευσαν στο διαδίκτυο μυστικά επίσημα σχέδια της Audi για νέα τεχνολογικά συστήματα, που θα δούμε σύντομα στα αυτοκίνητά της. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το σχέδιο για την πρώτη ηλεκτρική-υβριδική τετρακίνηση Audi quattro της ιστορίας, τεχνολογία που εφαρμόζει σε διαφορετική διάταξη στο αγωνιστικό R18 e-tron quattro. Σύμφωνα με αυτό, σύντομα, το σύστημα θα χρησιμοποιεί έναν πίσω άξονα που θα κινείται με ηλεκτρική ενέργεια από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος και θα συνδυαστεί με έναν εμπρόσθιο άξονα που θα παίρνει ισχύ από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας έτσι μια υβριδική τετρακίνηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τα ίδια σχέδια, η Audi αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναζήτηση ενός ειδικού software, το οποίο μέσω αισθητήρων στους τροχούς θα δέχεται δεδομένα σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης κάποιου τροχού σε γλιστερές επιφάνειες, ώστε να διατηρήσει την πρόσφυση του συστήματος της ηλεκτρικής-υβριδικής τετρακίνησης. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα προς λύση, το οποίο προκύπτει από το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας που θα κινεί τους πίσω τροχούς, στην επιβράδυνση θα διακόπτει πλήρως τη λειτουργία του για να ανακτήσει ενέργεια από την πέδηση, φρενάροντας έτσι πολύ πιο γρήγορα τους πίσω τροχούς από τους εμπρός. Σε κάθε περίπτωση, η Audi θα βρει λύση για αυτό το πρόβλημα και σύντομα θα υποδεχτούμε τη νέα ηλεκτρική-υβριδική τετρακίνηση quattro στα νέα μοντέλα της μάρκας.
Ένα δεύτερο μυστικό τεχνολογικό σχέδιο της Audi που διέρρευσε, αφορά σε ένα νέο τρόπο βελτίωσης της αεροδυναμικής των μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας, με την προσθήκη ειδικών πτερυγίων μέσα στους τροχούς των αυτοκινήτων. Αυτά, σε υψηλές ταχύτητες θα ανοίγουν και θα δημιουργούν ένα εντελώς επίπεδο κάλυμμα του τροχού αποτρέποντας τη διοχέτευση του αέρα από μέσα τους, κάτι που επιδρά αρνητικά σήμερα στην αεροδυναμική των αυτοκινήτων. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο επιβραδύνει, τα πτερύγια αυτά θα ανοίγουν πάλι, ενώ θα έχουν και ειδικούς αισθητήρες θερμότητας των δισκόφρενων, που θα επιτρέπουν το άνοιγμά τους όταν απαιτείται να ψυχθούν οι δίσκοι. Και αυτή η τεχνολογία πάντως βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης, αναμένοντας να τη δούμε στην παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια.