Η Opel μέχρι το 2016 θα λανσάρει συνολικά 13 νέους κινητήρες, ανανεώνοντας το 80% των υπαρχόντων μηχανικών συνόλων, ενώ εξελίσσει και νέα κιβώτια ταχυτήτων, μηχανικά αλλά και αυτόματα. Μάλιστα μέχρι το τέλος του 2013 θα παρουσιαστεί ένας νέος μικρού κυβισμού κινητήρας (πιθανώς turbo 3κύλινδος, 1.0 ή 1.2 λίτρων), ο οποίος θα συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με τη μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Κατά πάσα πιθανότητα το νέο αυτό μηχανικό σύνολο προορίζεται για το ADAM, το Corsa αλλά και το Astra και ενδεχομένως θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό των 1.4 λίτρων αλλά ίσως και τους πιο μικρούς των 1.0 και 1.2 λίτρων.
Το νέο μηχανικό σύνολο της Opel που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον είναι το άμεσου ψεκασμού, 4κύλινδρο, 16βάλβιδο 1.6 SIDI με ισχύ 170 ίππων και 280 Nm ροπής στην έκδοση Eco Turbo και με 200 ίππους και 300 Nm ροπής στην έκδοση Performance Turbo. Στους ντίζελ ο νέος 1.6 CDTI, ο οποίος αντικαθιστά τους diesel των 1.7 και 2.0 λίτρων αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής και έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη μείωση του θορύβου και των κραδασμών που παράγει.
Όσον αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, τα επόμενης γενιάς πέντε και έξι σχέσεων θα φέρουν σημαντικές αναβαθμίσεις. Για κινητήρες με ροπή έως 235 Nm, η Opel έχει σχεδιάσει ένα ολοκαίνουργιο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με μειωμένο βάρος. Παράλληλα για το ADAM και το Corsa είναι υπό εξέλιξη ένα 5τάχυτο αυτόματο, αλλά και ένα νέο αυτοματοποιημένο μηχανικό με σειριακές αλλαγές. Επιπλέον η Opel θα παρουσιάσει και ένα ολοκαίνουργιο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακριές σχέσεις που θα επιτρέψουν μείωση της κατανάλωσης πάνω από 30%.