18/04/2013
Share :
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί η Subaru επιμένει στους επίπεδους κινητήρες boxer; Ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός. Όπως ίσως γνωρίζετε ο boxer κινητήρας έχει πολύ χαμηλότερο ύψος από έναν «κλασικό» σε σειρά, αφού οι κύλινδροι και όλα τα επιμέρους τμήματα είναι οριζόντια τοποθετημένα και όχι κάθετα, με αποτέλεσμα να έχει σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους. Παράλληλα επιτρέπει στους σχεδιαστές να εξελίξουν μοντέλα με πολύ χαμηλό εμπρός καπό (π.χ. Subaru BRZ-Toyota GT 86). Δείτε το παρακάτω video, στο οποίο η Subaru με έναν πολύ απλό αλλά κατανοητό και έξυπνο τρόπο δείχνει το βασικό πλεονέκτημα του boxer κινητήρα.