Το δεύτερης γενιάς Toyota Auris διατίθεται στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του με τον χαμηλού κυβισμού 1.4 D-4D κινητήρα (δείτε εδώ τη δοκιμή). Το μοτέρ αυτό αποδίδει 90 ίππους ισχύος και 205 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα σωστής κλιμάκωσης μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η λειτουργία του κινητήρα αυτού είναι πολιτισμένη με λίγους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές και η δύναμή του ικανοποιητική, όπως και οι επιδόσεις.
Οδηγώντας κανείς το Auris εκτιμά ιδιαίτερα την ευχρηστία του αυτοκινήτου, την καλή ποιότητα κύλισης και την προσεγμένη άνεση από την ανάρτηση. Παράλληλα, η κορυφαία εσωτερική εργονομία, η αίσθηση ευρυχωρίας και η καλή ποιότητα κατασκευής, τονίζουν τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου. Στα συν της δεύτερης γενιάς του μοντέλου έρχεται να προστεθεί η ιδιαίτερα μοντέρνα εμφάνιση, με τα σχήματα να είναι πιο αιχμηρά και δυναμικά έναντι αυτών του πρώτης γενιάς Auris.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, κλιματισμός και ράδιο CD.
Τιμή από: 16.370 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση), Τεκμήριο: 5.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90/3.800 ps/σ.α.λ., Ροπή: 205/1.800 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.