Τον ολοκαίνουργιο ελαφρύ και κόμπακτ ντίζελ κινητήρα της παρουσίασε σήμερα η Suzuki, ο οποίος είναι 2κύλινδρος με χωρητικότητα μόλις 0.8 λίτρων. Το 8βάλβιδο, turbo μηχανικό αυτό σύνολο των 793 κ.εκ. αποδίδει 48 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 125 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Η ισχύς του μπορεί να είναι χαμηλή, ωστόσο η ροπή είναι αντίστοιχη με ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.2 λτ. και αποδίδεται σε πολύ χαμηλότερες στροφές.
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εφοδιαστεί με το ντίζελ των 0.8 λτ. είναι το Celerio και αρχικά τουλάχιστον θα λανσαριστεί στην Ινδία όπου και παράγεται. Το μπλοκ του κινητήρα είναι αλουμινένιο για την εξοικονόμηση βάρους, ενώ με τη μείωση της αναλογίας συμπίεσης και της τοποθέτησης μεγάλου intercooler επιτυγχάνει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές με χαμηλή κατανάλωση.
Για την αύξηση της άνεσης και τη μείωση των κραδασμών, το Celerio εφοδιάζεται με ενισχυμένες βάσεις κινητήρα και ακαμψία στο πλαίσιο, καθώς και περισσότερα μονωτικά υλικά. Όσο για την κατανάλωση, η Suzuki ανακοινώνει 3,7 λτ./100 χλμ., η οποία είναι μεν χαμηλή, ωστόσο υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πόλης με ισχυρότερους ντίζελ και χαμηλότερη κατανάλωση (βλέπε εδώ).