Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τα μίνι αυτοκίνητα είχαν ισχυρή παρουσία, αφού παρουσιάστηκαν πολλά νέα σημαντικά μοντέλα, όπως τα Citroen C1, Peugeot 108, Toyota Aygo, Renault Twingo, νέες εκδόσεις υπαρχόντων Ευρωπαϊκών, καθώς και το μοναδικό από ιαπωνική φίρμα, το Suzuki Celerio. Ο αντικαταστάτης του Alto είναι πλήρως εκσυγχρονισμένος σε κάθε επίπεδο, ενώ από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται στο άνω άκρο της μίνι κατηγορίας, αγγίζοντας τα μικρά.
Πιο αναλυτικά, το νέο Suzuki Celerio έχει μήκος 3.600 χλστ., πλάτος 1.600 χλστ., ύψος 1.540 χλστ. και μεταξόνιο 2.425 χλστ. Σχεδιαστικά το αμάξωμά του παρουσιάζεται ήπιων τόνων και δεν έχει το ευφάνταστο στιλ των Ευρωπαίων αντιπάλων του, ίσως γιατί βασική αγορά του είναι η Ινδία και Ασιατικές χώρες και όχι τόσο η Ευρώπη. Αντιθέτως το εσωτερικό του παρουσιάζει πιο μοντέρνα σχεδίαση, έμφαση έχει δοθεί στην πρακτικότητα μέσω του μεγάλου ανοίγματος των θυρών και στους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, καθώς με 254 λίτρα χωρητικότητας (έναντι 129 λτ. το Alto) τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας.
Μεγάλη σημασία δόθηκε στην ευκολία στην οδήγηση και στους ελιγμούς, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η ψηλή θέση οδήγησης και ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων διευκολύνουν τον οδηγό. Επιπλέον, την παρεχόμενη ασφάλεια ενισχύουν οι 6 αερόσακοι, το ESP και το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών.
Για την κίνηση του νέου Suzuki Celerio υπάρχει ο νέος 1.000άρης των 68 ίππων και 90 Nm ροπής με εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. είτε με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο «Auto Gear Shift», ενώ με το σύστημα Auto Stop Start το CO2 πέφτει στα 85 γρ./χλμ. Όσον αφορά στις επιδόσεις και στην κατανάλωση ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί και αναμένονται μέχρι πριν το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Ευρώπη που είναι προγραμματισμένο το δεύτερο εξάμηνο του 2014.