Πρόκειται για έναν κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 2.0 λίτρων, με turbo και τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μείγματος καυσίμου, ο οποίος επιδεικνύει καλύτερη απόδοση και κατά 20% χαμηλότερους ρύπους από τον 3.2 λτ. κινητήρα βενζίνης που εξοπλίζει τώρα το Chairman W, εν προκειμένω. Πληροφοριακά, το 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό αυτό σύνολο των 3.2 λτ. έχει ισχύ 225 ίππων και 296 Nm ροπής, απόδοση που θα έχει περίπου και ο νέος 2λιτρος τούρμπο.
Ο νέος κινητήρας αναμένεται να εξοπλίζει το νέο SsangYong Rexton που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017.
Παράλληλα, η SsangYong εξελίσσει και ένα ηλεκτρικό όχημα με σύστημα επέκτασης της αυτονομίας (EVR).