Νέα λογότυπα για τα Skoda Fabia και Roomster

Η Skoda αλλάζει στα Fabia και Roomster το εταιρικό λογότυπο (λανσαρίστηκε αρχικά στο Citigo και κατόπιν στο Rapid και στη νέα Octavia), το οποίο εμφανίζεται στο αμάξωμα, στο εσωτερικό, στον κινητήρα και στα κλειδιά, αλλά και τη γραμματοσειρά στην ονοματολογία των μοντέλων και τον τύπο του κινητήρα (π.χ. TSI, TDI, GreenLine και vRS).

Σε σύγκριση με το προγενέστερο λογότυπο στο νέο το φτερωτό βέλος σε χρώμιο και μαύρο εμφανίζεται πιο φρέσκο και μοντέρνο και σηματοδοτεί την φάση ανάπτυξης που βρίσκεται η Skoda. Μέχρι το 2018 η τσέχικη φίρμα έχει στόχο να φτάσει τις πωλήσεις της σε τουλάχιστον 1,5 εκ. μονάδες ετησίως μέσω της παρουσίασης νέων και ανανεωμένων μοντέλων.

Get it on Google Play Download on the App Store