Πρεμιέρα κάνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βιέννης η νέα έκδοση του πρακτικού SEAT Leon ST 4Drive με μόνιμη κίνηση σε όλους τους τροχούς σε συνδυασμό αποκλειστικά με τους κινητήρες πετρελαίου 1.6 TDI 105 PS (τον Απρίλιο) και 2.0 TDI 150 PS (το καλοκαίρι). Η τετρακίνηση 4Drive χρησιμοποιεί ένα νέο πολύδισκο συμπλέκτη Haldex πέμπτης γενιάς με υδραυλική ενεργοποίηση και ηλεκτρονικό έλεγχο. Σε κανονική λειτουργία, ο συμπλέκτης μεταδίδει το μεγαλύτερο εύρος ισχύος του κινητήρα στους εμπρός τροχούς, ενώ μόλις διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης αμέσως η ροπή μεταφέρεται και πίσω σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Όσον αφορά στους κινητήρες, ο μικρότερος 1.6 TDI των 105 ίππων και 250 Nm ροπής καταναλώνει 4,5 λτ./100 χλμ., εκπέμπει 119 γρ./χλμ. CO2, επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 187 χλμ./ώρα. Ο πιο ισχυρός 2.0 TDI αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής, η κατανάλωση και εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 4,8 λτ./100 χλμ. και 124 γρ./χλμ. αντίστοιχα, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 211 χλμ./ώρα.
Επίσης, να σημειώσουμε ότι το SEAT Leon ST λανσαρίστηκε και στην Ελλάδα πριν από λίγες μέρες, τις τιμές του οποίου μπορείτε να τις δείτε εδώ.