Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης ξεκίνησαν σταδιακά οι εργασίες κατά μήκος των αξόνων στα τμήματα Κόρινθος- Πάτρα και στο τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί, μετά την υπογραφή, τον περασμένο μήνα, της Συμφωνίας μεταξύ του Δημοσίου και των Παραχωρησιούχων / Κατασκευαστών της Ολυμπίας Οδού και του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου. Βέβαια μετά από 2 τουλάχιστον χρόνια πλήρους απραξίας θα πρέπει να γίνει συντήρηση στα εγκαταλελειμμένα έργα, πολλά από τα οποία είχαν καλυφθεί με βλάστηση θυμίζοντας χωράφια.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Σε λειτουργία βρίσκονται, ήδη, τέσσερα εργοτάξια και καλύπτουν αντίστοιχα τμήματα (Ζευγολατιό, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο), τα οποία προχώρησαν σε επανακινητοποίηση του προσωπικού και των μηχανημάτων, με στόχο την πλήρη ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους, μετά και τη διετή διακοπή των εργασιών.
Οι εργασίες που εκτελούνται, σε διάφορες θέσεις κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνουν χωματουργικές εργασίες (γενικές εκσκαφές και κατασκευές επιχωμάτων), εργασίες μετατόπισης δικτύων, κατασκευές άνω διαβάσεων, στεγάστρων των Τοίχων Αντιστήριξης, κατασκευή φρεατοπασσάλων, κατασκευή τοίχων ακροβάθρων γεφυρών, εργασίες σηράγγων και όσων άλλων αναγκαίων απαιτείται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
Σε λειτουργία βρίσκονται, ήδη, τρία εργοτάξια στα τμήματα Ευαγγελισμός-Ραψάνη και Πλαταμώνας-Σκοτίνα και κατασκευάζονται: δύο (2) δίδυμες σήραγγες Τ1 και Τ2 στο ύψος των Τεμπών μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων (η μεγαλύτερη οδική σήραγγα στα Βαλκάνια) και μια δίδυμη σήραγγα Τ3 στο ύψος του Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων.
Επίσης, εκτελούνται εργασίες κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν κατασκευή γεφυρών, χωματουργικές εργασίες και επιχώματα, εκσκαφή και εργασίες οδοποιίας, κατασκευή στηθαίων, τοίχων ακροβάθρων και μεσοβάθρων γεφυρών και κατασκευή κτιρίων εγκαταστάσεων σηράγγων.
Δείτε ακόμα: Όλα τα τελευταία νέα στον χώρο της αυτοκίνησης