Το 3ης γενιάς Clio, 4 χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2005) δέχτηκε μια εκτεταμένη αισθητική ανανέωση κυρίως εξωτερικά, η οποία του πρόσθεσε περισσότερο στιλ και δόσεις δυναμισμού. Το Clio του 2009 διακρίνεται από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματός του και το πιο διακριτικά φρεσκαρισμένο πίσω, ενώ παράλληλα λόγω κυρίως των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων το μήκος του ξεπέρασε το όριο των 4 μέτρων (4.027 χλστ.).
Δυνατός κινητήρας με πολιτισμένη λειτουργία
Σημείο αναφοράς στο Clio αποτελεί –μεταξύ άλλων- ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.2 λτ. απόδοσης 101 ίππων και 155 Nm ροπής, ο οποίος ταιριάζει ιδανικά στο μικρό γαλλικό αυτοκίνητο. Επιπλέον σύμφωνα με την Renault, όταν το μοτέρ ξεπερνά τις 4.000 σ.α.λ. η απόδοσή του αυξάνεται κατά 5 ίππους και 6 Nm ροπής (με 2, 3 ή 4 σχέση στο κιβώτιο), έτσι ώστε να προσφέρει γρηγορότερη επιτάχυνση π.χ. σε ένα προσπέρασμα. Επίσης από τις χαμηλές στροφές διαθέτει πολύ καλό τράβηγμα, είναι πρόθυμος σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ και ανεβάζει εύκολα ρυθμούς, ενώ την πολιτισμένη του λειτουργία ενισχύει η γραμμική απόδοση της ισχύος του. Πολύ καλή είναι και η συνεργασία του με το σωστής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου έχει μακριές διαδρομές και σχετικά λαστιχένια αίσθηση.
Συνδυάζει με επιτυχία το κράτημα με την άνεση
Το Clio 1,2 TCe είναι ένα από τα ισορροπημένα στο δρόμο μικρά αυτοκίνητα, καθώς κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού με την σταθερότητά του, ενώ παράλληλα είναι ξεκούραστο στις μετακινήσεις. Έτσι, η ανάρτησή του καταφέρνει και απορροφά αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση. Επίσης στον ανοιχτό δρόμο το μικρό Renault επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα και δεν δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας ακόμα και σε πολύ γρήγορες ταχύτητες. Εξίσου πολύ καλή οδική συμπεριφορά εμφανίζει και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, η υποστροφή θα εκδηλωθεί προοδευτικά σε πιο «σφιχτά» κομμάτια και με την ανάλογη πίσω, ενώ το πίσω μέρος του πολύ δύσκολα θα «ξεκολλήσει». Σύμμαχος του οδηγού είναι και το ακριβές και με σωστό βάρος τιμόνι, το οποίο όμως είναι ελαφρώς αποστειρωμένο σε αίσθηση.
Πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό με αρκετούς χώρους
Στο ανανεωμένο Renault Clio του 2009 έγιναν περιορισμένες αλλαγές και στο εσωτερικό του και αφορούν το διάκοσμο, τις νέες υφασμάτινες επενδύσεις και το ράδιο CD. Συνολικά διατήρησε τη λιτή αλλά σύγχρονη και κομψή εικόνα του μαζί όμως με ορισμένες παρατυπίες στην εργονομία, όπως για παράδειγμα τα κοντά χειριστήρια στην κολόνα του τιμονιού και τον χαμηλά τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα διακόπτη των αλάρμ. Σε επίπεδο ποιότητας, οι πλουσιότερες εκδόσεις εφοδιάζονται με πολύ ευχάριστο στην υφή παχύ αφρώδες υλικό σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, ενώ προσεγμένο είναι το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Στις πιο οικονομικές σε τιμή, το ταμπλό αποτελούνταν από σκληρό πλαστικό καλής υφής, το οποίο ωστόσο δεν συγκρίνεται με το μαλακό των ακριβότερων μοντέλων. Ανταγωνιστικό παρουσιάζεται το Clio και σε χώρους, αφού διαθέτει αρκετό πλάτος και ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια πίσω, καθώς και πλήρως εκμεταλλεύσιμο, τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ 288 λίτρων.
(+) Κινητήρας – επιδόσεις, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι
(-) Εργονομικές ατέλειες, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων