Στην πρώτη θέση των πωλήσεων του Οκτωβρίου βρέθηκε το νέο Yaris με αύξηση ταξινομήσεων κατά 161,4% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Πολύ μεγάλη άνοδο σημείωσε το 2ο Citroen C3 με αύξηση ποσοστού κατά 617,6%, το οποίο παράλληλα είναι μαζί με το C4, το Lancia Ypsilon και το Kia Rio τα μόνα μοντέλα που παρουσιάσει θετικό πρόσημο από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Όσον αφορά στην κατηγορίες, παραπάνω από τα μισά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα είναι μικρά με ποσοστό 51,9% (Ιαν-Οκτ. 2012) με πρωταθλητή όπως δείχνουν τα πράγματα για ακόμα μία χρονιά το Opel Corsa. Στην αμέσως δημοφιλέστερη των μικρομεσαίων (22,8% Ιαν.-Οκτ 2012) πρώτο παραμένει με διαφορά το Opel Astra, ενώ στην 3η θέση συναντάμε την κατηγορία των μίνι (με 13,0% ποσοστό από τις αρχές του έτους), όπου υπάρχει «ντέρμπι» μεταξύ του Panda Classic και του Hyundai i10, τα οποία μοιράζονται την πρώτη θέση με 973 ταξινομήσεις.
α/α | Μάρκα/μοντέλο | Οκτ. ’12 | Οκτ. ’11 | Μεταβολή |
Iαν.-Οκτ.’12 |
Ιαν.-Οκτ. ’11 | Μεταβολή |
1 | Toyota Yaris | 413 | 158 | 161,4% | 2.912 | 3.438 | -15,30% |
2 | Citroen C3 | 366 | 51 | 617,6% | 2.179 | 1.153 | 88,99% |
3 | Opel Corsa | 363 | 273 | 33,0% | 3.355 | 5.017 | -33,13% |
4 | VW Polo | 318 | 236 | 34,7% | 1.989 | 3.401 | -41,52% |
5 | Opel Astra | 178 | 153 | 16,3% | 1.913 | 2.965 | -35,48% |
6 | Peugeot 208 | 151 | 0 | 100,0% | 563 | 0 | 100,0% |
7 | Nissan Micra | 127 | 85 | 49,4% | 1.166 | 2.542 | -54,13% |
8 | Hyundai i20 | 111 | 121 | -8,3% | 1.050 | 1.724 | -39,10% |
9 | Skoda Octavia | 102 | 618 | -83,5% | 998 | 1.855 | -46,20% |
10 | Citroen C4 | 101 | 24 | 320,8% | 762 | 482 | 58,09% |
11 | Nissan Qashqai | 98 | 76 | 28,9% | 916 | 1.079 | -15,11% |
12 | Toyota Auris | 94 | 179 | -47,5% | 958 | 2.705 | -64,58% |
13 | Suzuki Swift | 86 | 91 | -5,5% | 952 | 1.225 | -22,29% |
14 | Fiat Grande Punto | 81 | 104 | -22,1% | 716 | 1.027 | -30,28% |
15 | Kia Rio | 81 | 0 | 100,0% | 578 | 2 | 28800,00% |
16 | Ford Fiesta | 79 | 222 | -64,4% | 1.615 | 3.139 | -48,55% |
17 | VW up! | 77 | 0 | 100,0% | 666 | 0 | 100,0% |
18 | Fiat 500 | 70 | 41 | 70,7% | 592 | 1.078 | -45,08% |
19 | Peugeot 107 | 69 | 42 | 64,3% | 774 | 1.163 | -33,45% |
20 | Fiat Panda (νέο) | 68 | 0 | 100,0% | 317 | 0 | 100,0% |
21 | SEAT Ibiza | 57 | 60 | -5,0% | 791 | 1.693 | -53,28% |
22 | Skoda Fabia | 57 | 104 | -45,2% | 776 | 1.273 | -39,04% |
23 | Nissan Juke | 56 | 36 | 55,6% | 436 | 822 | -46,96% |
24 | Hyundai i30 | 55 | 70 | -21,4% | 246 | 757 | -67,50% |
25 | Honda Civic | 53 | 30 | 76,7% | 246 | 340 | -27,65% |
26 | Audi A1 | 50 | 33 | 51,5% | 395 | 624 | -36,70% |
27 | Fiat Panda Classic | 50 | 109 | -54,1% | 973 | 2.509 | -61,22% |
28 | VW Tiguan | 50 | 45 | 11,1% | 557 | 840 | -33,69% |
29 | Lancia Ypsilon | 49 | 15 | 226,7% | 647 | 31 | 1987,10% |
30 | smart fortwo | 47 | 63 | -25,4% | 422 | 1.224 | -65,52% |
Πηγή ΣΕΑΑ