Από τις 17 Σεπτεμβρίου 2014 έως τις 11 Ιανουαρίου 2015, όσοι έχουν την τύχη να επισκεφτούν το Μουσείο της Porsche στην Στουργάρδη θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να δουν από κοντά 14 πρωτότυπα αυτοκίνητα που ποτέ δεν βγήκαν στην παραγωγή αλλά είχαν κάποια ξεχωριστά χαρακτηριστικά.
Ξεκινώντας από την Porsche 924, είχε κάνει ρεκόρ ταχύτητας το 1976, φτάνοντας τα 280 χλμ./ώρα, μέσω ενός 2λιτρου 4κύλινδρου turbo κινητήρα απόδοσης 250 ίππων. Η βάρους μόλις 980 κιλών Porsche 924 με το αεροδυναμικό αμάξωμα (Cd: 0,268) παρέμεινε τελικά στον “πάγο” για λόγους στρατηγικής της φίρμας.
Τον πρόγονο της Cayman θυμίζει εν μέρει η Porsche 984 (1984 έως 1987), η οποία ήταν ένα 2θέσιο πρωτότυπο, κόμπακτ και ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο. Την τροφοδοσία του αναλάμβανε ένας 4κύλινδρος boxer κινητήρας 2.0 λτ. απόδοσης 135 ίππων, ο οποίος χάριζε στο βάρους 880 κιλών αμάξωμα την τελική ταχύτητα των 220 χλμ./ώρα. Η κατακόρυφη πτώση του δολαρίου το 1987 οδήγησε στο τέλος του πρωτότυπου αυτού μοντέλου.
Η Porsche Concept Car Type 995 (1978-1979) ήταν ένα αυτοκίνητο έρευνας, με έμφαση στην οικονομία, ασφάλεια και χαμηλό θόρυβο. Το πρωτότυπο αυτό εφοδιαζόταν με 5τάχτυο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και με ABS, ενώ το αμάξωμά του ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Στα σχέδια της Porsche ήταν ένας υψηλής συμπίεσης 3.0 V8 κινητήρας με αυτόματη απενεργοποίηση κυλίνδρων ή εναλλακτικά ένας 2.2 λτ. με 4κύλινδρος με τέσσερις βαλβίδες.
Το 1983 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Porsche είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο μοντέλο “GroupB”, την γνωστή Porsche 959. Αυτή εφοδιαζόταν με 6κύλινδρο boxer bi-turbo 2.9 λτ. απόδοσης 450 ίππων, με τον οποίο το βάρους 1.450 κιλών αμάξωμα έφτανε τα 315 χλμ./ώρα.
Τέλος, η Porsche 989 του 1991 μπορεί να μην βγήκε ποτέ στην παραγωγή γιατί ήταν ασύμφορη τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για τους πιθανούς πελάτες της, ωστόσο αρκετλα χρόνια αργότερα, το 2009 παρουσιάστηκε ο απόγονός της, η Panamera. Η 4θυρη κουπέ και 4θέσια 989 βάρους 1.572 κιλών τροφοδοτούνταν με V8 κινητήρα 4.2 λτ. τοποθετημένο εμπρός, με απόδοση 350 ίππων και τελική ταχύτητα 279 χλμ./ώρα.