Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για την ανανεωμένη γενιά του 308, για την οποία σας έχουμε ήδη γράψει ότι έρχεται με ένα «φρεσκαρισμένο» design, περισσότερα συστήματα ασφαλείας, αλλά και κυρίως με μια ανανεωμένη γκάμα κινητήρων.
Ειδικά στο πεδίο των κινητήρων, το 308 είναι το πρώτο μοντέλο της PSA Peugeot-Citroen που διαθέτει τον καινούργιο 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα BlueHDi με 130 ίππους. Το μοτέρ αυτό φέρει σύστημα SCR 2ης γενιάς, το οποίο χρησιμοποιεί AdBlue για να μειώσει τους ρύπους του, αλλά και φίλτρο μικροσωματιδίων πετρελαίου DPF. Η κατανάλωσή του είναι μειωμένη από 4 έως και 6% σε σχέση με τον 1.6 BlueHDi 120 PS.
Εκτός του μοτέρ αυτού η Peugeot θα προσφέρει τον βραβευμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech των 130 ίππων, που έχει λάβει μια σειρά από επεμβάσεις για ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση (-4% σε σχέση με πριν) και ρύπους, ενώ υπό αυτό το πρίσμα συνδυάζεται και με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Aisin υπάρχει πλέον για τον 2λιτρο BlueHDi κινητήρα diesel των 180 ίππων, ενώ σε ό,τι αφορά στο ανανεωμένο κορυφαίο Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, ο 2λιτρος THP βενζινοκινητήρας διατηρείται με 270 άλογα, προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του Peugeot 308, υπάρχουν πλέον νέα υφάσματα και επενδύσεις σε όλη τη γκάμα, αλλά και μια καινούργια πανοραμική γυάλινη οροφή για τις εκδόσεις Allure, GT Line και GT. Μεγαλύτερη από πριν είναι η οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό (9,7 ίντσες), το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες λειτουργίες και επιπλέον δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Διαβάστε ακόμα:
Μικρά turbo βενζίνης με πάνω από 110 άλογα
Τα πρώτα σε πωλήσεις αυτοκίνητα της αγοράς
Δοκιμή Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 120 PS